Amstern Amstern
1231
BLOG

Ale skoro Święto,to nie trzeba wciąż pisać o trudnych i smutnych

Amstern Amstern Rozmaitości Obserwuj notkę 20

Wspaniale, ze na czele Marszu Niepodleglosci jechal dr Bawer Aondo-Akaa z Krakowa.

image 

Z ksiazki Jerzego Gruzy "Stolik". 11.11.1918. Opowiada przy swoim stoliku w SPATiFie Gustaw Holoubek.

"... na Plantach w Krakowie szli Sienkiewicz z Modrzejowska pod reke, a do nich zblizal sie hrabia Tarnowski, redaktor "Czasu". Widzieli siebie juz z daleka. Narastalo napiecie. Kto komu ma sie pierwszy uklonic? Wypadalo Tarnowskiemu, bo Sienkiewicz szedl z kobieta. Ale hrabia nie robil najmniejszego gestu do cylindra. Wtedy Sienkiewicz nie wytrzymal i pierwszy uchylil kapelusza. Tarnowski skomentowal to na glos "Nie dosc, ze idzie z k*rwa, to jeszcze mi sie klania". 

Wtedy jak dzisiaj... 

W TVP pieknie ladnie. TVP Polonia pokazuje wreczenie odznaczen panstwowych. M.in. bialym orlem zostal prof. Davies, komandorem zostal Janko Buszewski, a oficerka Wanda Chotomska. TVP Historia pokazuje cudownie uratowanie Klossa, ktorego mial zlikwidowac w imieniu Rzeczyspospolitej artysta Nowak. TVP Kultura daje Hubala, ktoren mowi wlasnie do rotmistrza Brunnera "No to spie*dalaj pan...". 

Tylko w TV Trwam spokoj i praca, ksiadz tlumaczy dzieciom, ze gdyby nawet staly sie dziecmi marnotrawnymi, to i tak Ojciec Doktor im wybaczy i przyjmie na lono.

Zaczela sie transmisja glownego pochodu. We wstepie pokazuja dwoch najwiekszych Polakow roku 1918 - Pilsudskiego jako Tuska i Dmowskiego jako Kaczynskiego. Slusznie.

Polsce calej gratulacje! 

W Niemczech tez swieto. Jak co roku, dzisiaj 11.11 o 11:11 uroczyscie otwarto kolejna sesje karnawalu. Alaaf i Helau!


(878)  1610161

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości