Ignacy  Baczewski Ignacy Baczewski
243
BLOG

Są jeszcze nekrologi na które ludzie czekają.

Ignacy  Baczewski Ignacy Baczewski Polityka Obserwuj notkę 13

Co i raz z nekrologów dowiaduję się że odszedł ktoś komu podobno powinienem być coś wdzięczny. Który tak wiele dla mnie zrobił. Problem w tym że żadnego z tych "drogich Brąków" o nic nie prosiłem. A jeśli nawet miałby o coś prosić to właśnie o to aby mnie zostawili w spokoju.

Tak się składa że to co osiągnąłem zawdzięczam sam sobie i swoim staraniom.

Ludźmi którym coś zawdzięczam są moi Rodzice którzy dali mi życie i moja Rodzina z wielu powodów.

A przede wszystkim jestem wdzięczny Bogu.

Z pewnością nie muszę być wdzięczny tym których główną zasługą jest to że odeszli.

Kiedy czytam że ktoś kto właśnie odszedł "swoim życiorysem mógłby obdzielić kilka znakomitych osób" zastanawiam się kim są te znakomite osoby którym trzeba jeszcze cudze zasługi dopisywać do życiorysu. Na czym polega ta "znakomitość"?

Wydaje się że spora część tych znakomitych życiorysów w nekrologach składa się z dopisków.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka