KarolMarks KarolMarks
160
BLOG

Hiena

KarolMarks KarolMarks Religia Obserwuj temat Obserwuj notkę 2
„Nie pozostawiam po sobie własności, którą należałoby zadysponować. Rzeczy codziennego użytku, którymi się posługiwałem, proszę rozdać wedle uznania. Notatki osobiste spalić” – pisał wyraźnie w testamencie papież Polak. I prosił kard. Dziwisza, żeby nad tym czuwał. Ale wieloletni sekretarz Jana Pawła II zdecydował inaczej. Wbrew woli samego Ojca Świętego.
„Nie pozostawiam po sobie własności, którą należałoby zadysponować. Rzeczy codziennego użytku, którymi się posługiwałem, proszę rozdać wedle uznania. Notatki osobiste spalić” – pisał wyraźnie w testamencie papież Polak. I prosił kard. Dziwisza, żeby nad tym czuwał. Ale wieloletni sekretarz Jana Pawła II zdecydował inaczej. Wbrew woli samego Ojca Świętego.

„Nie pozostawiam po sobie własności, którą należałoby zadysponować. Rzeczy codziennego użytku, którymi się posługiwałem, proszę rozdać wedle uznania. Notatki osobiste spalić

– pisał wyraźnie w testamencie papież Jan Paweł II. Prosił kard. Dziwisza, żeby nad tym czuwał. Ale wieloletni sekretarz Jana Pawła II zdecydował inaczej. Wbrew woli samego Ojca Świętego.

Wydrukowaną treść notatek poznamy 5 lutego, kiedy pod tytułem „Jestem bardzo w rękach Bożych” trafią do księgarń. Wszystko jest na sprzedaż, prywatne notatki Karola Wojtyły to gratka dla wydawnictw. Wola zmarłego się nie liczy , trup przecież nie zaprotestuje.

 

 

KarolMarks
O mnie KarolMarks

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo