April66 April66
43
BLOG

Schadenfreude po awanturze pod krzyżem

April66 April66 Polityka Obserwuj notkę 2

Na początek mały quiz dla polskich biskupów:

Czy w awanturze pod krzyżem mogli brać udział członkowie:

a)  wspólnot neokatechumentalnych

b) Oazy Rodzin

c) Odnowy w Duchu Świętym

d) Zawiszacy

e) Rodziny Radia Maryja.

Cała ta awantura i brak posłuszeństwa hierarchii kościelnej pokazuje jakiego potworka wychodowała (podsycała) formacja, którą popiera chyba nadal większość polskiego duchowieństwa w tym biskupi. "Oj głupi, głupi. Na kimś się zmeło, na was się skrupi". Czem prędzej czas zmienić  wektory formacyjne drodzy księża, bo takie historię się będą powtarzać. (zresztą zapowiedzą historii z krzyżem była  sprawa z obrońcami bpa Wielgusa).

I drugi quiz dla księży: Jaką formację powinienem popierać w mojej parafii/diecezji?

Pytania: jak powyżej.

PS.

Byłem pod krzyżem na Krakowskim Przedmieściu w niedzielę przed  awanturą. Rzeczywiście atmosfera się zagęszcza gdy się wchodzi w ten tajemny krąg: Polska na dwoje pęknięta. Ale podkusiło mnie żeby rzucić okiem na wszystko zza krzyża. O dziwo na jego odwrocie zobaczyłem bazgroły flamastrem typu: Stefan - tu byłem, czy Jola z Jaworza. Dlatego mam apel i do obrońców: Jak już bronicie krzyża, to spróbujcie te bazgroły usunąć, zanim krzyż trafi w końcu do katedry.

April66
O mnie April66

Katecheza szkolna, podobnie jak piłka nożna, to nie jest sprawa życia i śmierci, to jest coś więcej.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka