Ilustracja: Basia Piela
Ilustracja: Basia Piela
Lesnodorski Lesnodorski
469
BLOG

Po co Jacek Sasin chodzi do tego dziennikarskiego wycierucha?

Lesnodorski Lesnodorski Polityka Obserwuj notkę 24

To się nazywa bluzg. Klasykiem jest Emilian Kamiński, ale i ja spróbuję:

Patrzę i nie jestem w stanie pojąć. Jacek Sasin po raz kolejny stawia się na MO i tłumaczy, że nie jest wielbłądem (naziolem, antysemitą*). We wtorek wieczorem usprawiedliwiał się z degradacji Jaruzelskiego - ślepowrona i płatnego pachołka Rosji, sprawcy antysemickich czystek w Wojsku Polskim, który odszedł do piekła ze śladami krwi stoczniowców, górników oraz żołnierzy niezłomnych na łapach.

Minister w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów Najjaśniejszej Rzeczpospolitej tłumaczy się przed jakimś dziennikarskim wycieruchem, znanym między innymi z tego, że chętnie daje wozić swoje 4 litery byłemu propagandyście o niekoszernym pysku i posturze.   Wysługującemu się niegdyś WRON-ie. Judzącemu  pałkarzy oraz pałkowników do politycznych i pospolitych przestępstw.

Patrzę i mam wrażenie, że nie ja jeden nie mogę się temu nadziwić, co widzę i słyszę, niestety.

--

*Można zaznaczyć wszystkie warianty

Ilustracja: Basia Piela

Lesnodorski
O mnie Lesnodorski

Tylko prawda jest ciekawa. Tego nie przeczytasz gdzie indziej. Ripostuję zwykle na zasadach symetrii. Wszystkie umieszczone teksty na tym blogu należą do mnie i mogą być kopiowane do użytku publicznego tylko za moją zgodą.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka