barbie barbie
249
BLOG

Tyż prowda w polskiej polityce...

barbie barbie Polityka Obserwuj notkę 8

Poprzednią notkę zakończyłem cytatem Wieszcza - "A to Polska właśnie"...

Panie Tomaszu Lis - w rankingu prezydentów miast "Newsweeka" za 2018 rok p.Biedroń znalazł na 12/13 miejscu (razem z prezydentem Rzeszowa):

"Pierwszy ranking ukazał się w 2008 roku. Nosi nazwę „n15” – „n” od słowa „najlepszy” i od „Newsweeka”, a „15”, bo tylu nagrodzonych obejmuje."

https://www.newsweek.pl/polska/spoleczenstwo/ranking-prezydentow-miast-n15-2018-kto-jest-najlepszym-prezydentem/b4e9pdm

Czyli p.Biedroń jest na pańskiej liście "n15" czy nie? Ładnie tak manipulować Panie Lis???

Czy może Pan już zapomniał?

Panie Robercie Biedroń - 12/13 miejsce to jednak nie pierwsze, ale muszę przyznać, na liście "n15" Newsweeka Pan był.

W Polsce, gdzie do dziś (wg. Pana Premiera) sądzą "stalinowscy sędziowie" (Stalin zmarł w 1953, a więc 66 lat temu) można jak widać próbować wmawiać "ciemnemu ludowi" wszystko. Tacy żywotni ci "stalinowscy sędziowie" - muszą przecież mieć dobrze ponad 90 lat!

G...no prawdo, Tyż prawda - a gdzie CAŁA PRAWDA ???

barbie
O mnie barbie

Nazywam się Tomasz Barbaszewski. Na Świat przyszedłem 76 lat temu wraz z nadejściem wiosny - była to wtedy niedziela. Potem było 25 lat z fizyką, a później drugie tyle z Xeniksem,  Uniksem i Linuksem. Dziś jestem emerytem oraz bardzo dużym wdowcem! Nigdy nie korzystałem z MS Windows (tylko popróbowałem) - poważnie! Poza tym - czwórka dzieci, piątka wnucząt, dwa koty (schroniskowe dachowce), mnóstwo wspaniałych wspomnień i dużo czasu na czytanie i myślenie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka