Benedykt Muraszka Benedykt Muraszka
430
BLOG

Co naprawdę łączy Katarzynę Hall z Janem Filipem Libickim?

Benedykt Muraszka Benedykt Muraszka Polityka Obserwuj notkę 2

Pierwsza odpowiedź: Przynależność partyjna.

Ale czy tylko i czy najbardziej?

 

Oto twitterowa wypowiedź Katarzyny Hall w kwestii ostatniej tragedii kolejowej na Śląsku:

 Współczując rodzinom poszkodowanych, jednocześnie cieszę się, że akurat nie było w tych pociągach mojego męża, który często jeździ tą trasą.

 

 

A to fragment wywiadu, jakiego JFLibicki udzielił Robertowi Mazurkowi z "RzePy":

 

Mazurek: Pan ma 40 lat i był w sześciu partiach.

Libicki: Nieprawda!

ZChN, Przymierze Prawicy, PiS, Polska Plus, PJN, Platforma Obywatelska…

Pan pracował pewnie w sześciu redakcjach i co z tego wynika? Nic. To tylko ramy organizacyjne. Moje poglądy pozostają niezmienne.

Wybiera się posłów nie tylko dla poglądów, ale do pracy. Jak długo jest pan parlamentarzystą?

Od 2005 roku.

I nie napisał pan w życiu żadnej ustawy.

To samo mi pan mówił, kiedy rozmawialiśmy w czerwcu.

A pan zdążył zmienić partię i ciągle nic! Ustawy o radiowych i telewizyjnych nadawcach społecznych nie można się od pana doprosić od roku.

Ustawę mam gotową i chętnie ją panu prześlę.

A zdążył się pan chociaż dowiedzieć ilu jest takich nadawców w Polsce?

Już mnie pan o to pytał.

I pan nie wiedział. Teraz pan wie?

Nie, proszę pana,

Rok pracuje pan nad ustawą i nawet nie wie kogo ma objąć?! O mój Boże…

Ja tę ustawę napisałem…

Bądźmy precyzyjni: nie napisał pan. Nikt jej nie widział.

Niech więc będzie, że zaproponowałem pracę nad ustawą, żeby poskromić trochę Radio Maryja. Wie pan czemu jej nie uruchomię w tej kadencji?

Bo jej nie ma.

Nie, dla mnie było to narzędzie korygujące, a teraz tego nie zrobię, żeby nie być w jednym szeregu z Januszem Palikotem, a tego za nic nie chcę.

(...) Wróćmy do sensowności pańskiej działalności w polityce. Ustaw pan nie pisze…

…Zaraz, zaraz, pierwsze kadencje zajmuje oswajanie.

Sześć lat się pan oswajał?

A poza tym pracę parlamentarną realizuje się na różne sposoby.(...)

 

Więc jak to jest?

CO NAJBARDZIEJ ŁĄCZY JANA FILIPA LIBICKIEGO I KATARZYNĘ HALL?

 

 

http://wpolityce.pl/artykuly/24191-wspolczucie-katarzyny-hall-na-twitterze

http://wpolityce.pl/wydarzenia/24185-sa-wywiady-po-ktorych-udzieleniu-warto-rozwazyc-wlasne-odejscie-z-polityki-mazurek-w-rz-demaskuje-falsz-libickiego

 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka