Benedykt Muraszka Benedykt Muraszka
500
BLOG

Manipulant Francis.de - przyganiał kocioł garnkowi

Benedykt Muraszka Benedykt Muraszka Polityka Obserwuj notkę 11

Facet, który pisze o manipulowaniu, sam manipuluje na potęgę. Popełnił dwie notki na ten sam temat. W drugiej zarzucił Administracji, że boi się jego pierwszego tekstu, choć jego tekst wisi i nie został ukryty. Gdy zwróciłem mu na to grzecznie uwagę, mój komentarz wyciął, odpowiedział na niego (tyle że nikt nie jest w stanie stwierdzić, na co odpowiada) i zbanował mnie, uniemożliwiając także udzielenia przeze mnie odpowiedzi w dyskusji z innymi blogerami pod pierwszą notką.

 

Ot, po prostu, taki jest Francis.de, niewierzący Europejczyk bez zasad!

 

PS. 13:58. Francis.de wisi sobie na stronie głównej, zaś notkę z pretensjami do Administracji zlikwidował. Nb. pod pierwszą jego notką blogerzy dyskutują ze mną zawzięcie, tyle że ja nie mam szans im odpowiedzieć, bo jestem zbanowany. I kto tu mówi o manipulacjach?

 

http://francis.de.salon24.pl/397669,niezalezna-pl-manipuluje-jan-pospieszalski-klamie-sa-dowody

http://francis.de.salon24.pl/397681,tekst-ktorego-boi-sie-administracja-portalu-salon24-pl

 

 

 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka