BePiotr BePiotr
211
BLOG

Oburzeni

BePiotr BePiotr Wybory Obserwuj temat Obserwuj notkę 5

Przeczytałem dzisiaj bardzo ciekawą notkę dotyczącą wyborów. Opisane w niej fakty mogą mieć ogromne znaczenie dla naszej rzeczywistości powyborczej.

Niestety notka Rebeliantki nie znalazła uznania w oczach Szanownej Administracji, więc postanowiłem (bez wiedzy Autorki - proszę o wybaczenie) wznowić jej życie choćby na czas spadania mojej notki na dno "Najnowszych notek".

Szczerze zachęcam do przeczytania, naprawdę warto!

https://www.salon24.pl/u/konserwatysta100/987320,otrzymalam-dzisiaj-w-sprawie-wyborow

Z opisywaną sprawą i analizą  możliwych jej konsekwencjami nie zetknąłem się dotychczas na żadnym portalu, ale faktem jest, że nie mam zbyt wiele czasu na studiowanie wielu źródeł, być może przeoczyłem.


BePiotr
O mnie BePiotr

zbanowali mnie: Grzegorz Gozdawa - chyba mu słoma z papci wylazła Rafał Broda - za bolesną prawdę o stanie jego umysłu Krzysztof Osiejuk - za odmienną percepcję Jarosław Warzecha - za brak aplauzu?Aleksander Ścios - jak pewnie większość nieprawomyślnych Tomasz Sakiewicz - naprawdę nie wiem dlaczego... KaNo - aby uniknąć trudnych pytań?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka