Beret w akcji Beret w akcji
338
BLOG

Dla naszego zdrowia i bezpieczeństwa - wszystko!

Beret w akcji Beret w akcji Technologie Obserwuj notkę 38

Wczoraj Córcia zadzwoniła do operatora sieci komórkowej  w sprawie rachunku.

Pojawił się nowy komunikat:

"W związku z obostrzeniami związanymi z pandemią może się wydłużyć czas oczekiwania na połączenie z konsultantem"

Ale dbają o nasze bezpieczeństwo! Na każdym kroku! Kto żyw - spieszy zadbać!

 To  na pewno troska o najwyższe standardy i bezpieczeństwo klienta - czyli mnie!  Gdy dłużej poczekam na połączenie z konsultantem, moje bezpieczeństwo zdrowotne znacząco w tym dodatkowym czasie wzrośnie, a ryzyko zakażenia wirusem znacząco spadnie!

A może to  troska pracodawcy GSM o pracowników-konsultantów? Wystarczy zwolnić połowę - a pozostałych posadzi się w większych odstępach - i nie będą się zarażać! No i ryzyko zarażenia się w czasie dojazdu do pracy (tych zwolnionych) spadnie do zera.

Tak - pewnie stąd ta troska!

A może jeszcze są jakieś powody, których nie dostrzegam? Kowidianie z pewnością mi wyjaśnią:)



Lubię ludzi - wierzących, ateistów, prawicę, lewicę i centrum, Niemców, Rosjan i Żydów.Nie lubię, gdy ludzie gardzą ludźmi. Marzy mi się tygodnik "Polityka inaczej".

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie