Wczoraj Córcia zadzwoniła do operatora sieci komórkowej w sprawie rachunku.
Pojawił się nowy komunikat:
"W związku z obostrzeniami związanymi z pandemią może się wydłużyć czas oczekiwania na połączenie z konsultantem"
Ale dbają o nasze bezpieczeństwo! Na każdym kroku! Kto żyw - spieszy zadbać!
To na pewno troska o najwyższe standardy i bezpieczeństwo klienta - czyli mnie! Gdy dłużej poczekam na połączenie z konsultantem, moje bezpieczeństwo zdrowotne znacząco w tym dodatkowym czasie wzrośnie, a ryzyko zakażenia wirusem znacząco spadnie!
A może to troska pracodawcy GSM o pracowników-konsultantów? Wystarczy zwolnić połowę - a pozostałych posadzi się w większych odstępach - i nie będą się zarażać! No i ryzyko zarażenia się w czasie dojazdu do pracy (tych zwolnionych) spadnie do zera.
Tak - pewnie stąd ta troska!
A może jeszcze są jakieś powody, których nie dostrzegam? Kowidianie z pewnością mi wyjaśnią:)
Lubię ludzi - wierzących, ateistów, prawicę, lewicę i centrum, Niemców, Rosjan i Żydów.Nie lubię, gdy ludzie gardzą ludźmi. Marzy mi się tygodnik "Polityka inaczej".
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Technologie