9 obserwujących
29 notek
76k odsłon
989 odsłon

Ludobójstwo na Wołyniu morderstwo w Donbasie

Fig.1 The hole in the cockpit behind the chairman of the DSB clearly resembles trace of the 30mm bullet .
Fig.1 The hole in the cockpit behind the chairman of the DSB clearly resembles trace of the 30mm bullet .
Wykop Skomentuj15

Prezes Jarosław Kaczyński publicznie przyznał dn. 11-01-2016 ,że wydarzenia roku 1943 na Wołyniu były ludobójstwem ( np. http://wpolityce.pl/polityka/300231-jaroslaw-kaczynski-w-73-rocznice-zbrodni-w-wolyniu-to-bylo-ludobojstwo-nigdy-nie-mozemy-o-tym-zapominac ). Tak, było to zaplanowane ludobójstwo skierowane w stronę Polaków i częściowo Żydów ( ale tych wcześniej skutecznie eksterminowali Niemcy). Podobnie jak w 1994 roku HUTU, ukraińscy nacjonaliści mordowali również swoich – umiarkowanych Ukraińców ,którzy ośmielili się Polakom pomagać. Obecne władze Ukrainy  z całą stanowczością do ludobójstwa nie chcą się przyznać podobnie jak Turcy do ludobójstwa Ormian. Ale Turcy nie nadają nazw ulic zwłaszcza głównych, osobom odpowiedzialnym moralnie i organizacyjnie za czystki etniczne na swoim terenie i nie gloryfikują morderców.

Władze Ukrainy wręcz przeciwnie straszą więzieniem każdego ,kto ośmieli się źle mówić o banderowcach czy żołnierzach zbrodniczych formacji OUN-UPA. Władze Ukrainy również roztaczają parasol ochronny nad uczestnikami pogromu z maja 2014 roku w Odessie ,czy nad  pospolitymi zbrodniarzami wojennymi z tzw. nacgwardii działających w Donbasie. Władze Ukrainy odgrywają też znacząca rolę w zaciemnianiu śledztwa odnośnie zestrzelenia malezyjskiego boeinga MH17 w lipcu 2014 roku nad Donbasem.  Z dużą doza prawdopodobieństwa można obecnie powiedzieć ,że 17 lipca 2014 ( 71 lat po Wołyniu) miało miejsce celowe zestrzelenie cywilnego samolotu dla osiągnięcia politycznych celów. O dziwo w zaciemnianiu sprawy zestrzelenia boeinga aktywnie pomagają Ukraińcom holenderscy inżynierowie pracujący w DSB i NLR nad wyjaśnieniem tej katastrofy. Przeciwnie do inżynierów, społeczeństwo holenderskie w referendum instynktownie odrzuciło pomoc dla Ukrainy w stowarzyszaniu z UE. Motywacje holenderskich inżynierów do zaciemniania sprawy są tak wielkie ,ze nie baczą oni na śmieszność i krytykę z jaką musza się spotkać z niezależnych kręgów specjalistów z tej dziedziny. Moim zdaniem fałsz w raporcie DSB jest bardziej nachalny i prymitywny niż fałsz w raportach KBWLLP po Smoleńsku. W notkach: http://blogdoradcy.salon24.pl/678252,co-rozerwalo-boeinga-lot-mh17

http://blogdoradcy.salon24.pl/720484,what-really-burst-the-boeing-flight-mh17

pokazałem ,że DSB nie raczyło odnieść się do oczywistych śladów przestrzelenia rakietą dołu boeinga ,a obecnie ujawniam oczywiste ślady przestrzelin z działka myśliwca znajdujące się na kokpicie boeinga:

Ślady ostrzału z działka

Ludobójstwo na Wołyniu morderstwo w Donbasie

Rys.1  Otwór w kokpicie za plecami przewodniczącego DSB wyraźnie przypomina ślad po pocisku 30mm ( source [http://static.independent.co.uk/s3fs-public/thumbnails/image/2015/10/13/13/MH17-report.jpg].

Na rys 1 chairmen of the  Dutch Safety Board’s Tjibbe Joustra prezentuje DSB raport o MH17 13-10-2015: Za jego plecami jest widoczny jeden z dowodów który nie pasuje do niektórych tez raportu. Tym dowodem jest wyodrębniony otwór , który najprawdopodobniej jest otworem po ostrzale z działka pocisk 30mm.


Ludobójstwo na Wołyniu morderstwo w Donbasie

Rts.2 Z lewej otwór w kadłubie Boeinga Mh17 z prawej otwór wlotowy od pocisków 30mm w teście rosyjskiej Armii  ( otwór z prawej strony pokazano na rys.39 NRL appendix to the report)

Otwór przypomina do złudzenia niektóre otwory wlotowe od pocisków kaliber 30mm rys.2 wystrzelonych z działka lotniczego samolotu S25 w eksperymencie przeprowadzonym przez russian army  z ostrzelaniem zezłomowanych samolotów  . Prawy otwór jest pokazany na rys.39 appendix X do raportu DSB (NRL).

Co więcej ten otwór w boeingu jest zrobiony pod kątem prawie prostopadłym do powierzchni kadłuba (z lekkim odchyleniem w prawo w dół), co wyraźnie odbiega od innych śladów w tym rejonie.

  Ślady innych szrapneli w tej okolicy biegną z lewej do prawej  pokazując kierunek z którego przyleciały rys.3 . Ten kierunek  mniej więcej zgadza się z wyznaczonym przez DSB  położeniem rakiety BUK w chwili wybuchu  To świadczy o tym ,że ten otwór nie mógł być otworem po szrapnelu z opisywanej rakiety BUK , natomiast mógł być otworem po ostrzale pociskiem kaliber 20 albo 30 mm z działka.

Ludobójstwo na Wołyniu morderstwo w Donbasie

Rys.3 Żółta strzałka pokazuje kierunek padania szrapneli zidentyfikowanych jako odłamki rakiety BUK . Widać, że kierunek padania  ciała ( pocisku?) które zrobiło duży otwór na dole rysunku ,jest zupełnie inny.

Ludobójstwo na Wołyniu morderstwo w Donbasie

Rys4 . Widok od wnętrza kokpitu . 1,2 otwory zrobione prawdopodobnie przez pociski 30mm. 3- ślady uderzeń szrapneli  wzdłuż kadłuba. 4 –wyrwa w użebrowaniu.

Rys.4 pokazuje ten sam omawiany otwór (nr 1)  od strony wewnętrznej kokpitu .Obok jest jeszcze widoczny drugi otwór nr 2 o podobnej średnicy. Pomiędzy otworami nastąpiło pękniecie poszycia .Oba otwory są od uderzeń , mniej więcej prostopadłych do kadłuba. Otwór nr 1 jest otoczony przez płatki rozwijające się z jednego punktu. Oznacza to ,ze uderzające ciało miało ostro zakończona końcówkę co pasuje do kształtu pocisku z działka lotniczego. Proszę zauważyć ,że otwory po szrapnelach z rakiety BUK widoczne na zdjęciu nr 9 z eksperymentu Ałmaz Atney są mniejsze i praktycznie pozbawione tego typu płatków.

Zobacz galerię zdjęć:

Fig 2. On the left the hole in the Boeing Mh17.On the right the inlet hole from bullet 30mm Russian Army assay.
Fig 2. On the left the hole in the Boeing Mh17.On the right the inlet hole from bullet 30mm Russian Army assay. Fig.3 The yellow arrow shows the direction of BUK shrapnels.Direction of the bullet mark is different. Fig 4. The view from inside of the cockpit. 1,2-holes made by bullets about 30mm. 3-shrapnels traces . 4 - breach in ribbing. Figure 5 Traces and sooting and strike holes along the surface of the hull in the vicinity of holes crosswise the hull Fig.6 The cockpit roof,on the right shows sooting traces, breaches in the stringers,traces of shrapnels hit in the stringer. Figure 7 Zoom in on part of the right side of Fig.6 Figure 8 Schematically presented shells exploding inside the cockpit. Fig.9 Shrapnels holes  observed in the experiment AA have a different character than Shrapnels holes in the boeing Fig.10 Comparison :discribed hole versus  the inlet hole from bullet 30mm Russian Army test. +4 zdjęcia +5 zdjęć
Wykop Skomentuj15
Ciekawi nas Twoje zdanie! Napisz notkę Zgłoś nadużycie

Więcej na ten temat

Salon24 news

Co o tym sądzisz?

Inne tematy w dziale Polityka