Cezary Krysztopa Cezary Krysztopa
480
BLOG

Gwałtu Rety Nowy Regulamin

Cezary Krysztopa Cezary Krysztopa Rozmaitości Obserwuj notkę 95

   Chyba zbliża się jakieś nowe salonowe powstanie. Mury blogerni zadrżą od wybuchów, sztukasy Administracji znów zawyją nad głowami, Gestapo pod wodzą Ephorosa zbierze śmiertelene żniwo a młodzi (w tym tylko duchem) blogerzy stawią śmiały opór wrażej nawale wspierani jedynie przez uśmiechy przepasanych biało-czerwonymi szarfami sanitariuszek .Hydra znów podniosła łeb i regulamin zmieniać będzie:)

   Osobiście staram się trzymać z dala od tego typu salonowych zawieruch. Dlaczego? Ano dlatego że wydaje mi się, ze salon nie jest najważniejszą ani nawet szczególnie istotną sprawą w moim życiu choć z pewnoscią, jak wielokrotnie deklarowałem, uważam ją za nadzwyczaj cenną inicjatywę. Salon24 jest dziełem Państwa Janke i Radosława Krawczyka dzięki którym powstała fajna platforma (tfu! apage..;)) wymiany poglądów, platforma dzięki której spotkali sie ludzie, którzy w innym wypadku nigdy by się nie spotkali oraz pewne środowisko ludzi, którzy deklarują zainteresowanie tymi, którzy dzielą sobie nasze podatki. Ja mam z tego jeszcze dodatkową przyjemność w postaci możliwosci publikacji rysunków. Na salonie jednak świat się nie kończy. Dlatego dziwię się ludziom, którzy heroizmu, waleczności, patriotyzmu. pożądanią wolności i niepodległości nie zachowają sobie na potrzebę większą niż zmiany salonowego regulaminu. Cóż, nie moja rzecz.

   A ja...wstyd się przyznać ale regulaminu salonowego nie czytałem i prawdę mówiąc nie mam czasu czytać. Rozumiem, i przyjmuję do wiadomości, że nieznajomość "prawa" nie zwalnia od konsekwencji jego przekroczenia:) Piszę sobie to co piszę starając się nie pzrekroczyć norm ogólnie przyjętych a kiedy przekroczę regulamin to na pewno ktoś mi o tym powie;)

   Ze świątecznym pozdrowieniem:)

1

>>> Wypromuj również swoją stronę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości