Bronisław Niezgoda - Dywanowski Fajny Bronisław Niezgoda - Dywanowski Fajny
266
BLOG

Gdzie te kobiety, prawdziwe takie... wiersz dla naiwnych rogatych

Bronisław Niezgoda - Dywanowski Fajny Bronisław Niezgoda - Dywanowski Fajny Rozmaitości Obserwuj notkę 27

Nie będzie o Trzaskowskim Rafale

to temat dal złamasów głosujących za samobiczowaniem

Nie będzie o premierze Schetynie

któremu kark wyrasta z pępka

nie będzie o Gasiukowej

która ryczy jak przysłowiowa 40 bo 

wiatru nie dostała w żagle

oglądam Gore i tą z latynoskiem, słodkim tyłkiem

Lopezową och yeach

siwy i gorąca latynoska

nie to co morświn w zalotach do foki

ale co wy wiecie o gorącu

gdy prawdziwych kobiet już nie ma....


PS. Ten wiersz to pułapka i jak zwykle złapałem was wszystkich bez wyjątku w sieci, mojej doskonałej intrygi, uknutej. Jest tak, że ja zawsze mam przy sobie tylko prawdziwe kobiety, a wy możecie się tylko oblizywać i zazdraszczać mojemu. Jak nie znacie się się kobietach to chociaż pomóżcie Junkersowi, bo już z kaca nie wychodzi, a rudy matoł tylko w krzywej mordzie silny i może mu getry prasować. Francja tonie, Niemcy toną, centrum przenosi się do Polski. Że co, banaluki pisżę, nad tym scenariuszem pracują już nasi starsi bracia, dlatego w Polsce nie ma opalonych nowych braci, starsi zwyczajnie ich nie lubio i chco mieć w przyszłości tutaj spokój. Z ostatniej chwili, nie jestem już z rudą, wolny wakat do zajęcia.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości