Bronisław Niezgoda - Dywanowski Fajny Bronisław Niezgoda - Dywanowski Fajny
192
BLOG

Lepiej juz obchodzić Dzień Kobiet niż czekać na program Nitrasa. Wiersz skacowany.

Bronisław Niezgoda - Dywanowski Fajny Bronisław Niezgoda - Dywanowski Fajny Rozmaitości Obserwuj notkę 26

Wczoraj kobietom żyło się lepiej, bo miały jakieś święto

gdyby pisory nie kradnęły pomysłów Neumanowi i Nitrasowi

kobiety miałyby fajnie, a tak pisiory kradno

i nie pozwolo ujawnić  program, by żyło się lepiej kobietom

W tej zwrotce powiem wam co mnie wykręciło rudo

ruda balowała dwa dni i noce i jo przywieźli limuzyno

nie mogła sama wysiąść, to ją widłakiem na paletę posadzili

i mnie pod mojo rezydencje, a dokładnie pod most zwodzony

podholowali

Zawsze w takiej sytuacji stosowałem 3 konewki lodowatej wody na głowe

i jo puszczało troche, a tym razem nie puściło

rudo zaparła sie szpilkami o kratę od mostu zwodzonego i pedziała

nie pójdę i już, chcem balować...

co było robić

kazałem zaprząć moje 3 piekne araby, czystej krwi

podkoniuszy przewiązał mocno line za kostki rudej i araby na znak ruszyły

rudo uwiązana za kostki była zanurzana aż po cudnej budowy swoje piersi

w przeręblu z fosy otaczajacej mojo rezydencje

Rudo była tak rozgrzna baletami że mnie stopiła całą krę lodową na fosie

i woda wystąpiła na brzegi

W tym miejscu niech facety zasłonio oczy i dalej nie czytajo

powiem tak, jak koalicja ujawni swój tajny program

wszystkie kobiety będo miały fajnie

i będo balowały caly czas, a wam arabów zabraknie do opuszczania w przerębel

Macie przerąbane facety po odtajnieniu programu koalicji europejskiej

a na dodatek żaden z was nie ma rezydencji i fosy, tak jak ja i co?

ja sobie poradze z nowym programem Nitrasa bo mam fose, ale Wy?


PS. Rudo już grzecznie sobie spi pod baldachimem w łóżeczku jak wytrzeżwieje przyniesa jej śniadanko do łóżka. Nie zadraszczać mnie rudej, bo to płycizną trąci.



Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości