Bronisław Niezgoda - Dywanowski Fajny Bronisław Niezgoda - Dywanowski Fajny
138
BLOG

17 mgnień wiosny. Zawsze mnie odbija na wiosnę, wiersz żeby nie być skamielino tylko

Bronisław Niezgoda - Dywanowski Fajny Bronisław Niezgoda - Dywanowski Fajny Rozmaitości Obserwuj notkę 10

czerpać fajne garśćmi albo czym popadnie, ale nie wiem jak to się pisze, albo tak.

Styrliz wrócił, bedzie startował do jerwo kołchozu

będzie z wiosno, albo komuchami przefarbionowanymi

ale ja nie o tym wiersz spłodziłem

wiersz stoi o tym jak mnie odbija fajnie na wiosnę, że nie wiem

teraz wiersz

bociany wylądowały na kominie pociągu

a inne ptaszyska nie umio tak lądować

pociąg ruszył do stacji Libido

a bociany pazurami trzymajo się komina

bo też im odbija na wiosnę i też chco

łoś też dostaje szajby wiosno i łazi jak baran ogolony po śmierdzących bagnach i szuka łani

a ta też szuka łosia, ale nie takiego barana co łazi po brudnym, tylko takiego co ma wypas

gupi ten łoś lepiej już by został borsukiem w paski i nie chodził po brudnym tylko miał dom ze spiżarko

pod ziemio, ale ja łosiowi baranowi nie podpowie tego

Czujecie ten zapach natury, jak cisnienie skacze, i takie zmiętolone po lutym jesteście

że wiecie że musicie, a tu nic z tego

mam beke z waszego napinania, bo albo jestescie takie dzbany i udajecie, że wam też na wiosnę odbija jak mnie, albo się wreszcie przyznajcie do prawdy, że 17 mgnień wiosny mieliście tylko raz w życiu

a nie tak jak Broniu ma zawsze wiosne na zawołanie

Puenta wiersza. Broniu ma rudo, co go kocha, bo poeto wielkim jest i zawsze mu odwala na wiosne, a rudo to lubi, bo tak.

Życzę Wam wszystkim żeby po 21 marca, chociaż raz w roku wam wiosno odbiło, bo inaczej będziecie jak łosie chodzili po mokradłach i beczeli na pustyni. Nuda.

PS. Przyjmuję zakłady, który sekretarz KC PZPR zdobędzie więcej głosów do eurokołchozu, Leszek, czy Włodzimierz ? Normalnie wygrałby Olek, gdyby startował, miałby Junkersa do pochłaniania zawartości,  ale chyba jednak Carex wiecznie żywy, choć Leszek jeszcze nigdy nie zakończył jak prawdziwy mężczyzna, może tym razem mu się uda.


Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości