Bronisław Niezgoda - Dywanowski Fajny Bronisław Niezgoda - Dywanowski Fajny
230
BLOG

Prawdziwy sondaż poparcia dla Bronia. Wiersz o oczadzeniu.

Bronisław Niezgoda - Dywanowski Fajny Bronisław Niezgoda - Dywanowski Fajny Rozmaitości Obserwuj notkę 22

Wiersz zaczyna się tak


Dostaję wiele listów z prośbo o ustosunkowanie się

chodzi onym o to żeby postawić trafno diagnoze

co sprawiło, że przez tyle lat mogły Polską rzadzić matoły

W tym miejscu powiem, że każdy kto liczył na wiersz z rymami i takimi tam

naciął się jak typowy idiota, bo mimo że się ustosunkuję

bo lubie

to nie mam zamiaru w moim wierszu komuś dogadzać, albo tak

diagnoza będzie krótka, matoły rządziły, bo stado matołów

była podatna na ogromne dawki spreparowanych sondaży

i głosowały na onych żeby być fajnym

Kompleksy ładowane łopatami całymi dniami

przyniosły efekty w postaci rzadów ciemniaków i trzepakowych cwaniaczków

To cała historia POstkomuny 

i nie potrzeba tu żadnych badań i wywodów prof Dudka i innych "wyważonych" obiektywnie.

Teraz nastepna zwrotka jest

Jak wiecie startuję w wyborach brukselskich

i mogę się pochwalić, że moje sondaże so prawdziwe, ale nie mogę ich ujawniać

bo mogo mnie świnie podłożyć, albo rudo w okablowanie uzbroić i mnie próbowac pozbawić godności

tak jak np. Stefana z ZCHN, co prycze połamał i pedział, że podpatrywał motyle

Głosując na Bronia pokazujesz, że nie jesteś matołem, albo innym dzbanem z urwanym uchem, albo jakoś

Wiersz już skończyłem, bo nie mam zamiaru za darmochę więcej was napawać cudno - ślicznymi słowami, o głębie niepojętej.


PS. Można na Bronia głosować wiele razy, pokażmy matołom, ilu nas jest!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości