Bronisław Niezgoda - Dywanowski Fajny Bronisław Niezgoda - Dywanowski Fajny
305
BLOG

Kaczyński to dba nawet o krowy i świnie, a o co dbajo POstkomunisty? Wiersz bez złudzeń!

Bronisław Niezgoda - Dywanowski Fajny Bronisław Niezgoda - Dywanowski Fajny Rozmaitości Obserwuj notkę 29

Wiersz zaczyna się tak

Wiem, że macie bujno wyobraźnie, ale to tylko dzięki obcowaniu z mojo poezjo przecudnej urody

od lat zmagam się z waszo skamielino, ale jakieś pierwiosnkowe efekty już u Was widać

Więc tak brzmi druga strofa do Was

wyobrażcie sobie kogokolwiek z KC PO, który dba o kogoś?

Dobre nie, to niemożliwe wiadomo, to moja prowokacja sprawdzająca wasze odmulenie

jedyne o co dbajo łone to cyferki na własnych kontach 

albo podstawionych słupach

Pisze dalej do Was, ale to ta sama zwrotka

Jarosław Kaczyński powiedział, że trzeba dopłacić nawet za krowę i świnię

byle jej było dobrze

a niejaki Donald Tusk też dopłacal wszystkim by żyło się lepiej

tylko że listonosz był pijany i nie przynosił na czas

Jarek to musiek kochać tę Polskę, bo chce każdemu dobrze

nawet ta moja rudo, co piękna jest, ale gupia jak baran w todze mówi

że Jarek zaczyna jej się podobać jako prawdziwy męścizna

Nie pytam Was o radę, czy mam się zaniepokojać i czy rudo szuka nowych wrażeń

bo od udzielania rad  na odcinku damsko - męskim jestem ja

ale na myśl mnie przechodzi takie coś

wśród Polaków jest chyba z 20 % masochistów, że wybierajo sobie bezczelnych i kłamliwych patologicznych knurów, egoistów na trzymających nad nimi bat i lejce.

Rudo nie chciała Was pozdrowić, ale moim wdziękiem osobistym, inteligencją galaktyczną

i tym czymś co ma tylko prawdziwy męścizna odmieniłem jej parszywe podejście do Was.

Wiersz nie ma zakończenia, bo zawsze będo wśród nas patologiczni egoiści, szulerzy, złodzieje i inne świńskie szumowiny udające dbajacych o kogoś.

Krówkom i świnkom życzymy spełnienia marzeń, a patologicznym odcięcia ryja od koryta.


Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości