Bronisław Niezgoda - Dywanowski Fajny Bronisław Niezgoda - Dywanowski Fajny
208
BLOG

List do S24, w odpowiedzi na tysiące maili i innych głupot. Płaczę.

Bronisław Niezgoda - Dywanowski Fajny Bronisław Niezgoda - Dywanowski Fajny Rozmaitości Obserwuj notkę 15

Jakżescie ku..wa wciskali guziki

że się nie znacie na polityce

mówi Sławek do ch..ja

i poszli zaznaczać kwadraty iksamy

szło dobrze, ale ruszyła lawa

plugawa i takie tam nowoczesne

jak pisał wieszcz onegdaj chyba jakoś

i ta lawa wykształcona i ja pierd..lę

zaczęła naznaczac iksy nie tam

gdzie iksy muszom być tylko na logo

ośmiornic, co nie jest im obcy co dnia

ch.j, kur.a i takie piękne

czujecie bazę

prezio Połzena mówi nasi lawa ruszajo

a tu krzyzyki na logo stawiajo

więcej nie powiem, bo płacze

jak ktoś chce płakac ze mno to wpisowe od 200 ojro lub 50 dularów

ojro sztuczne jebnie na plecki

na nadchodzaca kreskę tylko dulary i gold do ziemi zakopać, albo jakoś

sasiad jak z sb zryje płot i dom wyburzy dla jednego grajcara

uważać!

Pozdrawiam wszystkie moje kochanki i tych idiotów co mnie nie lubio,

choć wiadomo, ze udawajo

wszyscy kochajo miszcza, albo jakoś

czeka nas albo kolejny okrągły stół, albo będzie brzydko.

PS. Mam super zawsze i wasze stękania ch.j mnie obchodzo.


Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości