bronmus45 bronmus45
164
BLOG

Taśmy (nie)prawdy. Gorąca linia pomiedzy panem i sługą..

bronmus45 bronmus45 Rozmaitości Obserwuj notkę 3
image
.
Słuchaj, Plast - zjaw się jak najszybciej u mnie !!!
 
Tak jest Naczelniku, za niecałą godzinkę będę...
 
Jaką godzinkę ?!!! Zaraz..!!! Po drodze kup coś kotu do jedzenia i mleko. Bo pewnie z głodu tak miauczy.
Przywieź też z sobą plan twoich dalszych działań w kampanii wyborczej. Muszę mu się dokładnie przyjrzeć, bo coś ci niemrawo to idzie. Poparcie twoje spada, to i nasze zleci na łeb na szyję... Jak nie wygramy zdecydowaną większością, to chyba wiesz, co cię czeka... Choroba cię zmoże, i...
 
Już wysłałem jeden samochód po zaopatrzenie dla kota.. Po drodze do nas dołączy. Zabiorę też lekarza, może przebada cierpiacego... a my w międzyczasie pogadamy. Naczelniku ?... Wezmę ze sobą parę butelek tego gruzińskiego, co to zalega już parę lat w pałacowej piwniczce... Będę odważniejszy w rozmowie, jak trochę dziabnę...
 
To weź, ja też mam ochotę przed snem coś przełknąć...
bronmus45
O mnie bronmus45

Nerwowy samotnik spod znaku Wodnika...... Wczytując się w wypowiedzi wielkich ludzi, przedstawicieli świata kultury, czy też znakomitych i uznanych mężów stanu, czujemy pewien zastrzyk witalny na potrzeby doskonalenia swojej osobowości. Wysłuchując zaś wynurzeń Jarosława Kaczyńskiego mam obawy, aby jego małostkowość nie udzieliła się również nam - bronmus45

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości