Brygida Naruniec Brygida Naruniec
385
BLOG

Zaatakowała mnie jedno-osobowa bojówka MKB

Brygida Naruniec Brygida Naruniec Polityka Obserwuj notkę 26

Wydarzenie miało miejsce w mateczniku PO-Rumi, wczoraj tj. 23 lutego.Do pełnej listy 10 podpisów brakowało mi jednego, a więc umówiłam się ze znajomą, że po mszy św.wpisze się jako dziesiąta na te listę.Z tyłu kościoła jest stolik, a więc tam ona już na mnie czekała. Wyciągnęłam listę i jak spod ziemi wyskoczyła facetka , wydarła listę z ręki i groziła, że zaraz ją podrze i poskarży się proboszczowi.

Zmroziło mnie, gdyż utrata 9 podpisów, to jednak problem, chociaż nie olbrzymi problem.Znajomej jakoś udało się wyrwać listę z rąk napastniczki i na nieco pogniecionej wpisała się na dziesiątej pozycji.

Nie wiem, czy rzeczywiście poszła zadenuncjować mnie do Proboszcza. Zdążyłam jej powiedzieć, że Proboszcz o tym nie wie, a kościół nie jest jej prywatną posesją.

Nie zapytałam jej, czy jest z tej obwoźnej grupy MKB, nie znałam jej, ale przypuszczam, że mieszka w Rumi, bo tutaj w mateczniku PO jest to możliwe.

Lubię prawdę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka