Brygida Naruniec Brygida Naruniec
171
BLOG

Co to jest donacja?

Brygida Naruniec Brygida Naruniec Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 8

Człowiek całe życie się uczy....,  dopiero dzisiaj dowiedziałam się co to słowo znaczy.

Zaczęło się od tego, że w telewizji wyemitowano film o Henryku Jaskule, Polaku który opłynął świat w 344 dni i gdy dnia 20.maja 1980 r powrócił do Gdyni , gdzie witały Go tysiące ludzi, powiedział; POLSKO KOCHANA TWÓJ SYN POWRÓCIŁ.

O Henryku Jaskule co nieco wiedziałam , ale o tym, że napisał za życia oświadczenie  o donacji swoich zwłok dowiedziałam się dopiero dzisiaj.

Henryk Jaskuła urodził się 22.10. 1923, a więc dzisiaj skończył by 97 lat, zmarł 15 maja b.r.

Zwykle jest tak, że gdy obejrzę jakiś film w telewizji o człowieku, ludziach, czy sprawie uzupełniam wiadomości w sieci.

Znalazłam 3 filmy, w jednym z nich wspomina Go córka Lidia Morawska, znalazłam również informację o donacji i wiem, że zwłoki kapitana Henryka Jaskuły zostały przekazane do badań naukowych.

Dzisiaj znacznie więcej dowiedziałam się o tym sławnym Polaku, o jego rodzinie oraz o tym co to jest donacja. Jednym słowem człowiek uczy się całe życie , a internet w tym pomaga.

Lubię prawdę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości