Brygida Naruniec Brygida Naruniec
368
BLOG

Pseudo-wolnościowcy na salonie24

Brygida Naruniec Brygida Naruniec Rozmaitości Obserwuj notkę 46

Najwięcej tak zwanych "wolnościowców" jest w Konfederacji, o czym zdążyłam się już niejednokrotnie przekonać. Nie tolerują innego zdania, a sposób na to, kasacja komentarza i ban.

O wszystkich takich przypadkach nie będę pisała, ale jednym z dnia dzisiejszego napiszę. Blog ma niejaki Zbyszek, człowiek mający tylko imię , a ponadto obsesję na temat covidowo-szczepionkowy. Dzisiaj napisał kolejną notkę na ten temat. Napisałam prawdę, że to kolejna notka i ma na ten temat obsesję. Radziłam, aby wziął oddech zrobił 30 pompek i kilka podskoków, to może obsesja mu minie. W moim komentarzu nie było żadnego obraźliwego słowa, jedynie stwierdzenie faktu i dobra rada. Co się stało?, nie tylko zlikwidował mój komentarz, ale zbanował mnie.

Jeżeli zajrzycie na blog tego faceta, przekonacie się, że wszystkie komentarze wasalsko popierają autora, taka jest prawda o jednym z  " wolnościowców" o imieniu Zbyszek.

Lubię prawdę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości