o l x
o l x
Darius Salamon von Danzig Darius Salamon von Danzig
276
BLOG

Wyobraź sobie, że Man NIEZNANY szuka pracy w Radio..!

Darius Salamon von Danzig Darius Salamon von Danzig Polityka Obserwuj notkę 8

Wyobraziłeś to sobie?

Żadne radio nawet przez portiernie, by go nie przepuściło, mówi źle jak na radiowca a nawet paskudnie i nie mam tu na myśli treści, mówi od niechcenia,  jakby był jakimś radiowym bogiem.... O czym tu w ogóle rozmowa??

Ma jechać na Radiowym Tronie do śmierci na samej sławie ? A to z jakiej paki??

Sorry, ale nie róbmy sobie jaj, jak ktoś ma prywatne radio to niech go zatrudnia, ich sprawa, Mana i właściciela radia.

TOP Radiowiec się znalazł...

Ps a że zna muzyczny temat? No jeszcze brakuje tego by tematu nie znał. Sam już dawno powinien zrezygnować

Dać mu Medal i po sprawie.

Mój nick wyraża prawdziwe informacje.  Zajmuję się marketingiem szeroko rozumianym. Jestem neutralny. Wszędzie Neutralny chociaż czasami sprawy wyglądają inaczej tzn. po jakimś artykule może się zdawać, że jestem komuś przeciw a komu innemu jestem przychylny. Każdemu życzę jak najlepiej i oczekuję RYCHŁEGO nadejścia Królestwa Boga. Wiem, że każdy was / i ja / jest niedoskonały... Wiem też, że każdy grzech będzie odpuszczony... Z wyjątkiem tych szczególnych... Wiem, że Pomazaniec JEDYNEGO BOGA przyszedł, by zniweczyć dzieła diabelskie... Wiem bardzo dużo... I bardzo dużo mogę Ci pomóc...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka