Grzegorz Braun  walczy o Gdańsk
Grzegorz Braun walczy o Gdańsk
Darius Salamon von Danzig Darius Salamon von Danzig
13500
BLOG

Braun wygra wybory w Gdańsku?! Ma nad Dulkiewicz ogromną przewagę jak na dzisiaj.

Darius Salamon von Danzig Darius Salamon von Danzig Polityka Obserwuj notkę 26

Zobaczcie jakie posty napisali gdańszczanie pod artykułem i jak punktują posty za Braunem, wychodzi gdzieś tak 2/3 na Brauna a przypominam, ze internet nie jest domeną Moherów...      Prawdopodobnie Braun znacznie pokona Dulkiewicz w najbliższą Niedzielę.

Gdańszczanie mają za złe Dulkiewicz, że nie zgodziła się na debatę , bardzo dużo na tym straciła jak widać.


Pożyjemy zobaczymy,


jak Bóg da.


https://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/W-niedziele-gdanszczanie-wybieraja-prezydenta-n132224.html?strona=0#opinie


Mój nick wyraża prawdziwe informacje.  Zajmuję się marketingiem szeroko rozumianym. Jestem neutralny. Wszędzie Neutralny chociaż czasami sprawy wyglądają inaczej tzn. po jakimś artykule może się zdawać, że jestem komuś przeciw a komu innemu jestem przychylny. Każdemu życzę jak najlepiej i oczekuję RYCHŁEGO nadejścia Królestwa Boga. Wiem, że każdy was / i ja / jest niedoskonały... Wiem też, że każdy grzech będzie odpuszczony... Z wyjątkiem tych szczególnych... Wiem, że Pomazaniec JEDYNEGO BOGA przyszedł, by zniweczyć dzieła diabelskie... Wiem bardzo dużo... I bardzo dużo mogę Ci pomóc...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka