Prorok.Lebioda Prorok.Lebioda
352
BLOG

TVP Info - relacja z Matrixu

Prorok.Lebioda Prorok.Lebioda Polityka Obserwuj notkę 13

Króciutka notka bo czasu mało. Ściągnięto mnie do pracy w trybie "zastępstwo". W pracy jedyny telewizor ma do wyboru TVP 1 i TVP Info to po raz pierwszy od czasów "dobrej zmiany" mam kontakt z odzyskaną tv publiczną dłuższy czas niż potrzebny na zmianę kanału (nie to nie jest polityczna deklaracja , to moja ogólna niechęć do kanałów "informacyjnych" dowolnej stacji).

Na Miecz Pana!!*

Spodziewałem się pewnej "zmiany akcentów", jakiegoś wybiórczego doboru materiałów, ale to co serwuje TVP Info to jakiś żart albo sabotaż? Doskonale wiem jak wybiórczo i jak dziwnie potrafi prowadzić politykę informacyjną TVN24, ale to co serwuje TVP Info przechodzi moje pojęcie! To łopatologiczna propaganda dla ludzi na poziomie IQ żuka gnojarza? Druga kwestia. Naczelne motto stacji: A u was biją murzynów! Każdy okrzyk Kijowskiego i KOD o "wolności mediów" okrasza się widoczkami z najścia służb na redakcję "Wprost". No ja pier.... ! Wystąpienie Komorowskiego spuentowane listą "afer PO". Dla kogo ta telewizja nadaje teraz? Dla pacjentów Tworek i to tych z oddziałów zamkniętych? Bo cała reszta nie łyknie tego gówna, bo nawet nie jest opakowane w sreberko. "Eksperci" w studio? Dziennikarze z GaPola, tylko nazwiska się zmieniają. Non stop relacja z manifestacji klubów GaPola pod Pałacem Prezydenckim. Nawet nie wiem czy jacyś kodziarze znowu zadymiają pod Sejmem. Nie ma ich?

Nie miałem nic przeciwko zmianom w TV, wiedziałem dobrze jak upolityczniona to była stacja, ale manipulować to też trzeba umieć, a to co serwuje TVP Info to propaganda i to na poziomie Korei Północnej.

PS. Właśnie informują, że spisek jest i się w połowie Polski nie da oglądać tego kanału. Spisek Tuska i kodziarzy. Naprawdę, to nie żart;]

 

* autorstwo Jacka Piekary

Jak każdy prorok. Wiem to i owo dlatego mnie powieszą, spalą albo ukrzyżują:D

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka