Prorok.Lebioda Prorok.Lebioda
260
BLOG

Informacja - czyli Prorok Lebioda, nie będzie Prorokiem Lebiodą

Prorok.Lebioda Prorok.Lebioda Rozmaitości Obserwuj notkę 10

Krótko i treściwie.

 W związku ze zmianami wprowadzanymi na tym portalu, informuję że nie założyłem i nie będę zakładał fejkowego konta na FB tylko po to, żeby móc tu komentować, aż tak mi nie zależy. W związku z powyższym, jeśli po 4.01.2017 pojawią się jakiekolwiek komentarze z FB podpisane, Prorok Lebioda to nie jest to "ten" Prorok Lebioda, który właśnie traci czas na tłumaczenie, że nie jest wielbłądem. Nie rozumiem i nie popieram nakłaniania kogokolwiek do zakładania fejkowych kont na FB. Czytać pewnie będę dalej, jak czytam przy porannej kawie obecnie (o ile ktokolwiek wartościowy zechce tu jeszcze zamieszczać swoje teksty), ale pisanie zostawiam bardziej wzmożonym moralnie niż ja. 

 Każdy komentarz z FB podpisany "Prorok Lebioda" nie będzie mojego autorstwa. 

PS a może jednak założyć ze 30 fejkowych kont z tymi co bardziej znanymi nickami z S24? Ciekawie by było gdyby nagle "Eska" napisała, że Jarosław to samo zło? A może "Rosemann"? Zawsze lubiłem jego teksty... podszyć się? Nazwę się "Stary" i napiszę, że rząd PiS to najlepsze co przydarzyło się Polsce od lat 90. Niestety sowińcowe "bingo" nie zrobi takiego piorunującego wrażenia.... 

PS2 Ciekawe czy "dobra zmiana" Salonu24 przewidziała taką sytuację?

Jak każdy prorok. Wiem to i owo dlatego mnie powieszą, spalą albo ukrzyżują:D

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości