Wojtek Wojtek
231
BLOG

Sondaż popularności mediów...

Wojtek Wojtek Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Dzisiaj pojawił się ciekawy projekt zmierzający do przedstawienia popularności mediów. W zasadzie jest to plebiscyt na wskazanie najbardziej popularnej stacji telewizyjnej a także wybór najciekawszego serialu telewizyjnego.


https://www.ankiety-tv.pl/quiz/


Organizator tego sondażu deklaruje losowanie nagród za udział w ankiecie.


Moje zastrzeżenia:

Liczba ośrodków medialnych do wyboru jest tutaj mocno ograniczona. Na przykład pominięto tutaj takie media, jak Radio Maryja czy Telewizję TRWAM.

Cóż z tego, że mogę zagłosować na kilka propozycji z listy - których nie oglądam chociażby tylko dlatego, że nie mam w domu odbiornika telewizyjnego i to od ponad dwudziestu już lat.

Owszem, oglądam wybrane media - ale tych akurat nie ma na liście wyboru, chociaż są to media o zasięgu ogólnoświatowym.

No i jest jeszcze zapytanie o najbardziej popularne seriale telewizyjne... Jak wspomniałem. nie mam odbiornika telewizyjnego. Kiedy go jeszcze miałem, to z przyjemnością całą rodziną oglądaliśmy serial z udziałem Piotra Fronczewskiego (Rodzinka) czy z udziałem wrocławskiego aktora Cezarego Żaka (Miodowe lata, Ranczo). Jednak, kiedy emisję drugiej już części przeniesiono na inną TV, przestałem oglądać ten serial z uwagi na brak odbioru nowego nadawcy.


Obecnie oglądamy wybrane seriale telewizyjne z przyjemnością, lecz przez internet za pośrednictwem komputera. I są to głównie filmy dla młodzieży - nieśmiertelny Pan Samochodzik, serial "odświeżony" elektronicznie (emisja 2020). Cóż, Stanisław Mikulski jest niepowtarzalny. Rozpoznawalny jako aktor, potrafił nadać indywidualny styl każdej roli, którą przyszło mu zagrać. I wcale nie postrzegam go wyłącznie jako "J-23" ze Stawki większej niż życie.

Tu muszę dodać jeszcze uzupełnienie. Wymieniłem tylko kilka nazwisk. Ale moje uznanie dotyczy wszystkich aktorów, z którymi współtworzyli produkcję właśnie ci wymienieni.

Z niewymienionych POLSKICH aktorów trzeba dodać koniecznie twórców Kabaretu Starszych Panów czy Przygody psa Cywila, cały zestaw filmów kryminalnych, oczywiście polskich z udziałem Wiesława Gołasa (Droga) i nie można pominąć Stanisława Pieczki czy Jana Kobuszewskiego...      

To, co mogę powiedzieć o Polskim Kinie - zawsze lubiłem stare filmy z polskimi aktorami prezentowane w cyklu W starym kinie a teraz, po latach mogę dodać - że w zasadzie wszystkie POLSKIE filmy były robione profesjonalnie.

Nie będę tu zajmował się już krytyką filmową. Oceniam je jako widz. Sporo filmów obejrzałem sobie jeszcze raz - już po latach (Dom, Wojna domowa) i zachęcić młodzież do ich obejrzenia, jeżeli nie mieli okazji jeszcze tych filmów zobaczyć.

Wracając do ankiety-sondażu na temat popularności stacji telewizyjnych czy też seriali filmowych - jest to bardzo mocno okrojona analiza...  


Wojtek
O mnie Wojtek

O mnie świadczą moje słowa...  .

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura