Wojtek Wojtek
171
BLOG

Jak ważnym jestem Polakiem !

Wojtek Wojtek Polityka Obserwuj notkę 5


Rozpoczęła się kolejna awantura zmierzająca do przywrócenia w Polsce władzy grupy nieudaczników, po których już raz pozostały "ch... d... i kamieni kupa".


Teraz lider tej hucpy wyjaśnia, że

image

" jestem Polakiem, którego siedem lat temu państwa Europy wybrały na swojego szefa. Wybrały ze względu na szacunek dla Polski, na szacunek dla naszej trudnej i pięknej drogi do niepodległości, do Europy. Wybrali ze względu na szacunek dla was i dlatego niech nikt się nie dziwi, że czułem się zobowiązany w tym krytycznym, przełomowym momencie podnieść alarm "


Dzisiaj już mało kto pamięta, kogo tak naprawdę zaproponował polski rząd. A pan Donald Tusk był kandydatem pani kanclerz Niemiec. Sądzę, że wystarczy tyle przypomnienia, kto faworyzował tego osobnika.







Wojtek
O mnie Wojtek

O mnie świadczą moje słowa...  .

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka