Wojtek Wojtek
279
BLOG

O mniejszości polskiej w Niemczech rozważań ciąg dalszy...

Wojtek Wojtek Niemcy Obserwuj temat Obserwuj notkę 33


Mniejszość Niemiecka ma w Polsce zagwarantowane prawa obywatelskie, ma swoje przedstawicielstwo w polskim sejmie. Może też bez przeszkód kontynuować swoje tradycje - społeczne, kulturowe, a także i polityczne. Niestety, nie można mówić o wzajemności takich swobód w stosunku do Polaków przebywających w Niemczech po zmianie granic w 1945 roku.

Okazuje się, że mecenas Hambura występując w imieniu swych klientów doskonale orientuje się w problemach wzajemności praw narodów mieszkających w innych państwach. Ten temat spowodował ogromne zainteresowanie wielu internautów (zobacz: http://dobrezycie.salon24.pl/778942,mniejszosc-polska-w-niemczech) i zaowocował aż 40 komentarzami  - co w przypadku moich blogów nie zdarza się nazbyt często.

Myślę, że warto zwrócić uwagę na najbliższe rozmowy obu prezydentów - Polski i Niemiec.


Ponieważ nie ze wszystkimi komentarzami zgadzam się, zapraszam do wysłuchania tej wypowiedzi - myślę, że zarzucani mi nieznajomości tematu jest niezrozumieniem mojego przesłania. Nawet, jeżeli ktoś nie zgadza się z treścią mojego podsumowania tematu - to nie znaczy, że ja nie znam tematu. Mam swoje zdanie na określony temat w jednoznacznie określonym kontekście. W innym kontekście może to nie mieć sensu, ale - w innym kontekście a nie -  że to ja nie mam racji.



http://www.radiomaryja.pl/informacje/mec-hambura-glodujacy-rozchodza-sie-chcemy-by-spotkanie-prezydentow-polski-niemiec-odbywalo-sie-presja/






Wojtek
O mnie Wojtek

O mnie świadczą moje słowa...  .

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka