Wojtek Wojtek
96
BLOG

Nowy sondaż w sprawie zaufania do polityków

Wojtek Wojtek Polityka Obserwuj notkę 0

Niemal co tydzień jesteśmy bombardowani rewelacjami na temat popularności polityków, partii, czy też braku akceptacji społecznej dla osób z kręgów publicznych.


Tym razem ranking dotyczy wniosków prawie 40 milionowej społeczności na podstawie próby "losowej" na poziomie nieco ponad tysiąca osób. Tu warto zastanowić się nad wiarygodnością takiego sondażu - bo ja zgrabnym ruchem wszelkie zapytania sondażowe kieruję do Krainy Nigdy-Nigdy i nawet tego nie czytam. No, może raz zdecydowałem wyrazić swoje poglądy, ale i tak z zamiarem nakłamania.

Okazało się, że poza pierwszym pytaniem, prawie że niewinnym o sympatię do wskazanej osoby pojawił się cały zestaw pytań o charakterze kontrolnym, co już przekraczało moją cierpliwość.

Uważam, że skoro wiem, z kim po prostu nie rozmawiać o polityce, bo mają odmienne zdanie i na nic wszelkie próby analizy - to wystarczy założyć poparcie dla wybranej osoby i przejść po znanych środowiskach, by potwierdzić założenie.


Wystarczy mi wsłuchać się w wypowiedzi niektórych osób i już wiem, że owszem, pogadać można, ale to niczego nie zmieni albo dany rozmówca jest tak zafascynowany swoim poglądem, że jest głuchy na wszelkie argumenty poddające w wątpliwość jego wybór...

Mówi się o wysokim zaufaniu do Andrzeja Dudy i podnosi się brak zaufania do Antoniego Macierewicza... a w mediach trwa rozważanie, kto zastąpi Beatę Szydło na urzędzie premiera...

Niem na takie plewy można nabierać tylko młode wróble.


http://fakty.interia.pl/polska/news-cbos-andrzej-duda-liderem-rankingu-zaufania-antoni-macierewi,nId,2467253



Wojtek
O mnie Wojtek

O mnie świadczą moje słowa...  .

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka