Wojtek Wojtek
134
BLOG

Prezydent miasta jest ponad wszystkim !

Wojtek Wojtek Polityka Obserwuj notkę 0

Prezydent dużego miasta, już na "odchodnem" po kilku kadencjach wydał "pisiorom" zakaz manifestacji tylko dlatego, że miałby to być manifest "faszyzmu" i zagrożenie bezpieczeństwa publicznego...

Myślę, że pobudki do takiego działania są oczywiste - kompromitować jak się tylko da legalnie wybraną władzę w państwie...


Jeżeli Lech Wałęsa stał na czele strajków w sierpniu 1980 roku, to nie występował w moim imieniu, chociaż powtarzał głośno to, o czym ja myślałem.

Jeżeli dzisiaj ktoś z "tamtej" opozycji dzisiaj ogranicza innym prawo do manifestowania swoich przekonań, to ja jestem daleki od dawania wiary takiemu urzędnikowi - nie mylić z władzą wybraną przez społeczeństwo...


image

https://fakty.interia.pl/polska/news-marsz-narodowcow-we-wroclawiu-magistrat-odwoluje-sie-od-decy,nId,2658758




image

https://www.salon24.pl/newsroom/909269,marsz-panstwowy-kontra-marsz-niepodleglosci-gronkiewicz-waltz-sklada-apelacje




Wojtek
O mnie Wojtek

O mnie świadczą moje słowa...  .

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka