za uszami za uszami
272
BLOG

4 tysie pa pałam, a diabeł tkwi w szczegółach

za uszami za uszami Rozmaitości Obserwuj notkę 23

Pomyślałem sobie, że 4 tysiące piechotą nie chodzi, więc mogę zaproponować jakiejś miłej pani spółkę "cywilną"  na następujących warunkach:

Ja zapładniam, a potem dzielimy te 4 tysiące sprawiedliwe na pół. Aby urodziło się coś z ogonkiem, nie zaszkodzi zapuścić odpowiednią muzę w tle, najlepiej będąc ubranym w koszulkę z wizerunkiem lucyfera, wyprodukowaną pod Wawelem. Jestem gotów zgodzić się nawet na 3 próby, pod warunkiem, że pani będzie w moim typie i że nie będzie wierząca za bardzo.

Najbardziej podobają mi się szczupłe brunetki, przy czym wielkość biustu nie ma fundamentalnego znaczenia i nie wymagam depilacji, choć również nic przeciwko niej nie mam. Sam też mogę się na życzenie wydepilować, z tym, że nie na plecach, bo mi ręce nie siegają aż tam.

Żeby nikt mi nie zarzucił, że to oferta w ciemno, chciałbym zamieścić tutaj moje aktualne zdjęcie, ale nie wiem jak wkleić do notki plik JPG z mojego dysku.

Tak więc póki co, tło muzyczne na okoliczność poczęcia:



Śerdnio mi się podoba, ale to nasze, polskie, więc trzeba promować, jak golonkę.

Gdyby jednak okazało się, że zdjęcia zamieścić się nie da, to i tak wiem, że panie lecą przecież głównie na intelekt, a tego posiadam po kokardkę, co chyba udowadniam każdym wpisem, prawda?

Eustachiusz T.
 

za uszami
O mnie za uszami

Znam się na tym i na owym też.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości