DotCa DotCa
414
BLOG

O pedofili w Kościele w kontekście afery R. Polańskiego

DotCa DotCa Religia Obserwuj temat Obserwuj notkę 67

Mój punkt widzenia jest taki że dla tzw “normalnego hetero”, naturalnie zorientowanego mȩżczyzny, znaczy dla typowego faceta, jest rudno sobie wyobrazic jego zycie w klasztorze czy w celibacie, bez kobiety, bez rodziny.

Dla faceta z zaburzeniami na tle seksualnym, Kościól to prawdopodobnie jedno z lepszych miejsc typu oazy spokoju, na kontynuowanie swojego zycia bezstresowo, bez konieczności tłumaczenia siȩ ze swoich dziwactw przed kimkolwiek. Prawdopodobnie, znaczy ja myślȩ, że w Kościle lądują różne typy, począwszy od wygaszonych mȩżczyzn bez żadnych bodźców seksualnych, a skończywszy na wszelkiej maści cudakach w sensie orientacji seksualnej. Wiȩc dla mnie nie ma niespodzianki i nie dziwiȩ siȩ aż tak mocno, że akurat wsrod populacji ksieży istnieje odsetek zboczuchów który może być wiekszy niz wśród innych grup, na przykład wśród wojskowych, gdzie też jest podobno  dużo sodomitów, lecz o tym też mało sie mówi.

Sam temat jest dla mnie o tyle interesujacy, a widać to dość dobrze na scenie polskiej, gdzie ludzie którzy wyciszali i “usprawiedliwiali sprawȩ pedofila Polańskiego” zdają siȩ być najbardziej aktywnymi tropicielami pedofili w Kościele. Z drugiej strony Ci z pierwszych szeregów ataku na reżysera zdaja siȩ być tymi którzy używają najbardziej z możliwych łaskawego oka, oceniając pedofiliȩ w Kościele.


DotCa
O mnie DotCa

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo