E.B E.B
771
BLOG

Blogerowi @Pogodnemu do sztambucha....

E.B E.B Polityka Obserwuj notkę 173

Wzburzyła mnie Pana notka, przyznaję, co rzadko się zdarza, bo staram się nie reagować na różne wpisy tu się pojawiające.

Ale obok Pana wpisu nie mogę przejść obojętnie.


Jak rozumiem występuje Pan w imieniu głównego trzonu Konfederacji i takich jej wyborców jak Pan. Jest to więc myśl i idea polityków tego ugrupowania. 


Idea dość zaskakująca i porażająca, jakoby to właśnie PiS był naczelnym wrogiem Konfederacji, o czym poinformował ,mnie wspierający Pana bloger @Mark Xyva w komentarzu:


"Podaj mi chociaż jeden powód dla którego mielibyśmy popierać swoich NAJWIĘKSZYCH WROGÓW spośród magdalenkowych chłopaków i dziewczynek gen. Kiszczaka??? Tylko PiS chce nas zniszczyć kompletnie. Pozostali z Bandy Czworga+ nie zgadzają się z nami programowo, co oczywiste."


Odpowiedziałam blogerowi:


"Coraz lepiej i już zupełnie bez osłonek. Świetnie.

To PiS jest największym wrogiem Konfy? Nie wiedziałam, ale już zostałam uświadomiona.

A ja naiwna myślałam, że rzeczywiście chcecie walczyć z pozostałościami komuny. I chcecie zmobilizować PiS do twardszych działań.

No, ale jeśli Wam bardziej po drodze z PO, no to droga wolna.

Dla prawdziwie patriotycznej Polski już nie istniejecie. Sprawa jest jasna i nie ma już żadnych złudzeń.

Już nie dziwią wspólne głosowania z opozycją, zawsze przeciw PiS.

Dzięki za tę jednoznaczną deklarację.

Miałam jednak złudzenia....."


A więc sytuacja jest jasna. To PiS jest największym wrogiem Konfy. Z nim Konfa zamierza toczyć boje, a o żadną lepszą Polskę tu nie chodzi.

Nie chodzi o ludzi, nie chodzi dobro państwa, chodzi o to ,żeby zniszczyć PiS. Tego wroga.


Dlatego jest oczywistością, że Andrzej Duda nie znajdzie poparcia w drugiej turze u polityków Konfederacji. 

Czy znajdzie takie wsparcie u jej wyborców, którzy tak jak ja , mimo wszystko, myśleli, że jednak jest to partia, dla której interes narodowy jest nadrzędny? 


Nie jestem wyborcą tej partii, ale miałam złudzenia.....


Pozostanie w drugiej turze wyborów w domu, bo pan Bosak nie przeszedł dalej, to oddanie głosu na Rafała Trzaskowskiego. Bo tak zapewne będzie wyglądać druga tura.


Czy takiego otwarcia chcą wyborcy Konfy? Czy dla prawdziwie patriotycznej Polski jest to do przyjęcia? Mimo wszystkich niedociągnięć PiSu i niedoskonałości prezydentury Andrzeja Dudy?

Polscy patrioci, tego chcecie?


Dla mnie to jest nie do przyjęcia i żadne Szczęść Boże nie pomoże ...


A blogerowi @Pogodnemu pozostaje mi podziękować, że obdarł mnie ze złudzeń. Mimo wszystko lepsza jest prawda.


https://www.salon24.pl/u/zefirek/1053803,blisko-coraz-blizej-aby-zostac-w-domu



E.B
O mnie E.B

Konstytucja RP  Art.14 Rzeczpospolita Polska zapewnia wolność prasy i innych środków społecznego przekazu. Mam na imię Ewa. Na moim blogu można zamieszczać opinie niekoniecznie zgodne z moimi, pod warunkiem zachowania ogólnie przyjętych norm obyczajowych. Oczywiście mam swoje poglądy, ale blogowanie dla mnie, to swobodna wymiana myśli, możliwość dyskusji, formowanie swoich poglądów w zderzeniu z poglądami innych. Wolność nie tylko "krzyżami się mierzy"......

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka