E.B E.B
448
BLOG

Wojciech Sumliński o Wąsiku i Kamińskim i nowym ruchu społecznym

E.B E.B Polityka Obserwuj notkę 13



Wojciech Sumliński w tym obszernym wywiadzie tłumaczy dlaczego panowie Wąsik i Kamiński nigdy nie powinni być oskarżeni. 

Służby na całym świecie mają swoje sposoby działania, nie zawsze etyczne, ale skuteczne. Na tym polega ich praca.

To co zrobili obaj oskarżeni o przekroczenie uprawnień,  w świecie służb nie jest przestępstwem.

Zresztą posłuchajcie sami. Nikt jeszcze tak do tej sprawy nie poszedł, a Wojciech Sumliński wie wiele o działaniu służb.


Mówi też o nowej inicjatywie, która powstała w obronie Polaków, wspólnie z Witoldem Gadowskim i Rafałem Piechem.

Ruch patriotyczny, konserwatywny, otwarty dla wszystkich, którzy kierują się wartościami zawartymi w haśle: Bóg, Honor, Ojczyzna, mający być zapleczem dla wszelkich działań politycznych broniących państwa i Polaków.

Musimy być przygotowani na różne scenariusze, nawet na konfrontację w Polsce, do której zdaje się dążyć Tusk.



E.B
O mnie E.B

Konstytucja RP  Art.14 Rzeczpospolita Polska zapewnia wolność prasy i innych środków społecznego przekazu. Mam na imię Ewa. Na moim blogu można zamieszczać opinie niekoniecznie zgodne z moimi, pod warunkiem zachowania ogólnie przyjętych norm obyczajowych. Oczywiście mam swoje poglądy, ale blogowanie dla mnie, to swobodna wymiana myśli, możliwość dyskusji, formowanie swoich poglądów w zderzeniu z poglądami innych. Wolność nie tylko "krzyżami się mierzy"......

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka