elig elig
355
BLOG

Skromny jubileusz - pięć lat mojego bloga

elig elig Rozmaitości Obserwuj notkę 10

   Dziś, 22.07.2014 minęło dokładnie pięć lat od czasu, gdy napisałam pierwszą notkę na moim blogu.  Traktowała ona o stoczni szczecińskiej i nie zrobiła na nikim wrażenia.  Moze dlatego, że pisałam wtedy bez polskich znaków, przekonana, ze i tak nikt tego nie czyta.

  W ciągu tych pięciu lat mój blog rozrósł się do wielkich rozmiarów.  Jest w nim 1871 notek i około 30 tys. komentarzy.  Nie piszę już w Salonie24, bo w kwietniu 2012 "zwinięto" tam mój blog.  Umieszczam za to moje wpisy aż na siedmiu innych portalach.  Ktoś to jednak czyta, bo tylko w portalu Naszeblogi.pl mój blog ma ponad 2,7 mln odsłon, a na innych portalach w sumie ponad 1,8 mln /z S24 włacznie/.  Razem daje to ponad 4,5 mln odsłon w ciągu pięciu lat.  Nie jest to najgorszy wynik, choć daleko mi do takich rekordzistów jak śp. Seawolf, Coryllus, czy Aleksander Ścios, nie mówiąc już o MatceKurce.

  Od prawie dwóch lat starannie notuję ilości odsłon moich notek we wszystkich portalach i sumuję je.  Wyszło mi, że moja przeciętna notka ma ponad 3000 odsłon.  Sadzę więc, iż czyta ją ok. tysiąca osób.  Jednym z aspektów mojej działalności jest pisanie relacji z różnych wydarzeń dziejących się w Warszawie, manifestacji, marszów, pikiet, dyskusji, czy wykładów.  Jak dotad napisałam 339 takich sprawozdań.

  Blogowanie to jedna z najciekawszych rzeczy, jakie robiłam w życiu.  Traktuję je jako miłe hobby emerytki i dobrą zabawę.  Otrzymałam nawet propozycję pisania w pewnym tygodniku, ale nie skorzystałam z niej.  Nie chcę, by hobby przekształciło się w pracę.  Mam za sobą już jedną, niezwykle udaną karierę zawodową i druga mi niepotrzebna.  Poza tym status emerytki-amatorki gwarantuje niezależność.

  Nie traktuję blogowania jak walki i nie mam poczucia misji.  Po prostu, dzielenie się z innymi moimi przemyśleniami sprawia mi przyjemność.  Korzystając z okazji chcę życzyć Czytelnikom, Komentatorom, Blogerom i Adminom wszystkiego najlepszego.

elig
O mnie elig

stara, tłusta, goła i wesoła (http://naszeblogi.pl/blog/196) (http://niepoprawni.pl/blog/6206)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości