eri eri
128
BLOG

W polityce, naiwność jest zbrodnią! Do sztambucha @frankunderwood - część 2

eri eri Rozmaitości Obserwuj notkę 4

Salon24news donosił wczoraj, na SG portalu: „Rzepliński o protestujących ws. Aborcji: Hołota, awanturnicy, zwolennicy anarchii”. Zgłosiłem swój komentarz pod notką. Jako pierwszy:
eri30 października 2020, 10:30
810
Nie wierzę w szczerość jego oburzenia. To koniunkturalista i wielki cwaniak!

    I taką oto otrzymałem ripostę:

frankunderwood30 października 2020, 10:54
10
@eri
Koszulkę z OTUA masz na sobie, czy już wyrzuciłeś do kontenera z używaną odzieżą młocie ?

     Kilka godzin później, tenże Salon24news opublikował na SG portalu, sprostowanie prof. Rzeplińskiego, w którym ów wycofał się i zaprzeczył poprzedniej wypowiedzi. Na Salonie zakotłowało się!
    W tej sytuacji, biorąc pod uwagę fakt, iż moją pierwszą notkę pt. „Trzeba się bić o swoje dobre imię. Do sztambucha blogera frankunderwood”, przeczytało niewielu uczestników Salonu, zdecydowałem się kontynuować moje oburzenie, postawą blogera frankunderwood.
    Przytaczam poniżej komentarz, jaki pod adresem mojego Szanownego Kolegi, zamieściłem pod notką Salon24news, relacjonującą sprostowanie prof. Rzeplińskiego (mało kto teraz do tamtego komentarza dotrze):

eri31 października 2020, 05:32
00
Patrzysz Pan, Panie frankunderwood na przedstawienie, a nie widzisz Pan, rzeczy! Nie siadaj więcej człowieku do stolika z pokerem. Zajmij się raczej grą w "Piotrusia"! Chociaż i tutaj, zawsze będziesz przegrywał!
    

Ale również drugi, prawicowy bloger, którego cenię, zechciał się odnieść do mojego komentarza:
 

Bloger andrzej111 napisał:

andrzej111 30 października 2020, 11:49376
@eri Tak? Teraz to zauważyłeś? A ja myślę, że opozycja ma w tym momencie duży problem. Czy takie partie, jak PSL w końcu się zreflektują, bo na rozsądek Konfederatów przestałem już liczyć.
Odpowiadam mu więc:
eri31 października 2020, 05:49
00
 Ty też, Brutusie?

 No cóż! Konkluzji nie będzie! Po co?


eri
O mnie eri

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości