Press.pl
Press.pl
Eternity Eternity
504
BLOG

Pokazałem ten tekst Kanadyjczykom. Zgadnijcie reakcje?

Eternity Eternity Społeczeństwo Obserwuj notkę 29

Przetłumaczyłem ten tekst na angielski i pokazałem moim kanadyjskim przyjaciołom. Zgadnijcie reakcje? To jest Polska, autentyk:

"Niespełna 30 latek założył w domu firmę o kapitale 5 tys. zł i 10 dni później Narodowe Centrum Badań i Rozwoju przyznało mu prawie 55 mln złotych dofinansowania. Chodzi o ogłoszony w październiku ubiegłego roku konkurs "Szybka Ścieżka - Innowacje Cyfrowe".

NCBiR nie odpowiedział na pytania jak mają wyglądać badania, które dofinansowuje ani jak ocenia wiarygodność spółki z kapitałem 5 tys zł założonej 10 dni przed końcem konkursu. Nie zgodził się także ujawnić wniosek zasłaniając się tajemnicą przedsiębiorstwa

2 dni przed końcem konkursu zwiększono kwotę do rozdysponowania z 645 mln do 811 mln zł. Ostatniego dnia trwania konkursu wydłużono możliwość składania wniosków z godziny 16 do 24. Wniosek który otrzymał 55 mln zł został złożony w rozszerzonym terminie po godz 16"

Mariusz Gierszewski Radio Zet

Małgorzata Jusza

Nie chcę qrwa nawet słuchać o tym bo mnie apopleksja zabije!

Grzegorz Średniawa

Małgorzata Jusza wiesz 1993 - 1995 uczyłem ludzi pisać wnioski o dotacje. Pomagałem, sam pisałem. Taki ktoś, bez doświadczenia, stażu organizacji, osiągnięć - odpadłby w przedbiegach. Jedna wielka GRANDA.

Stefan Walczykiewicz

No cóż. Od dawna wiadomo, że Rzeczpospolita to postaw sukna, który szarpie kto może, byle wyszarpać jak najwięcej. Jedni potrafią to robić w jedwabnych rękawiczkach, inni idą na wydrę, bo są chamami i prostakami.


Wasza reakcja? 

Eternity
O mnie Eternity

Try to be Meraki, - means “to do something with soul, creativity, or love”

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo