YouTube
YouTube
Eternity Eternity
255
BLOG

Dzień Kobiet, - edukacja żydowskich kobiet…

Eternity Eternity Społeczeństwo Obserwuj notkę 24


SZANOWNE PANIE! Z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet, chciałbym życzyć wam żeby żaden mężczyzna nigdy nie mówił wam jak macie żyć i co wam wolno a czego nie. Z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet mam dla was film o wyjątkowej kobiecie, o wizjonerce o kobiecie, która innym kobietom zbudowała drogę do prawdziwej edukacji i otworzyła drzwi do karier. Bohaterka mojego filmu nazywa się Sarah Sznir i jest założycielka ruchu edukacyjnego kobiet, szkół o nazwie Bais Yaacov. Drogie Panie, zapraszam na film, który powstał specjalnie dla was.

@asiklob8245

Świetny podkast, dużo ciekawych informacji,dziękuje za życzenia. Prawdę mówiąc o Polakach też się tradycyjnie mówi, że gdzie 2 Polaków tam trzy opinie.Z tego wynika jak bardzo zazębiają się nasze tradycje i historia wspólna.Żal, że nie ma w Polsce teraz tak wspaniałych Żydówek jak Sara, co wzbogaciło by bardzo nasze środowiska

Kateri26

Dziękuję bardzo ????Jak zawsze wspaniały odcinek o tematyce wartej sluchania i rozważania. Pan Prowadzący pokazuje wiedzę, kulturę i sens prawdziwych zdarzeń i ludzi. Pozdrawiam i podziwiam, czysta polska mowa, sama przyjemność w treści i sluchaniu. Dużo zdrowia dla Wszystkich na tym kanale, bo warto ❗????????????????


Zapraszam do dyskusji i zabawy. Dla ludzi bez poczucia humoru, wstęp wzbroniony.


- Babciu, jakie były najszczęśliwsze lata w twoim życiu?

- Moje dziecko, najszczęśliwsza to była chyba okupacja hitlerowska.

- ??!

- Bo ja wtedy byłam młoda i zakochana...


Eternity
O mnie Eternity

Try to be Meraki, - means “to do something with soul, creativity, or love”

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo