Eurybiades Eurybiades
889
BLOG

Niewesołe refleksje nie - kibica

Eurybiades Eurybiades Piłka nożna Obserwuj temat Obserwuj notkę 28

     W swoim czasie obracałem się trochę w towarzystwie muzyków - i tam usłyszałem taką opinię o pewnym śpiewaku:  - nie miał góry i dołu przy kompletnym braku średnicy!   To samo, wypisz - wymaluj, wypadałoby powiedzieć o Orłach Nawałki: - pod swoją bramką - dziurawo, pod cudzą - nieskutecznie, a na całym boisku - za wolno i niedokładnie.  A ten, co nie musiał biegać - też chyba mógł się lepiej zachować, szczególnie przy pierwszej bramce.   Nie zamierzam zabierać się za analizy - lepiej zrobi to choćby pan Strejlau albo ktoś tam.  Ciekaw jestem, czy i on po dwudziestu minutach doszedł do takiego wniosku, jak ja:  że z wygranej nic nie będzie, bo wysiłki naszych wyglądały coraz beznadziejniej, a przeciwnika - przeciwnie, coraz bardziej pachniały golami.  A w ogóle - oba mecze pokazały, że na mistrzostwach znaleźliśmy się trochę jakby przez pomyłkę;  zamiast na zawody dla chłopców trafiliśmy między mężczyzn grających w piłkę inną, niż przywykliśmy - w dodatku silniejszych, szybszych i dokładniejszych.  Może, jak dorośniemy - to będzie lepiej?  Nasz gwiazdor nie strzela ani jednego gola,  a taki np. Ronaldo - cztery; to obrazuje różnicę między graczem solidnym i w pewnych warunkach skutecznym - a zawodnikiem błyskotliwym. 

   Nie przeżywam tego wszystkiego aż tak bardzo;  piłka nożna nie jest u mnie na pierwszym miejscu, a nawet nie na drugim.   Ale skoro już tyle się gadało i tak nadmuchało balon, to teraz trochę głupio;  nawet nie chce się napić tego piwa, co je reklamowali Nawałka z Bońkiem.   Wyszło mniej więcej tak, jak nie całkiem precyzyjnie zwykł był komentować różne nieudane przedsięwzięcia pewien mój znajomy:  - zadęcie było, ale wykopu zabrakło!

   Sam się sobie dziwię, że piszę o piłce - ale to chyba dlatego, iż było niej od dłuższego czasu do przesytu.  A choćby o lekkoatletach, którzy w odróżnieniu od piłkarzy rozpieszczają nas przywożonymi z różnych imprez medalami - ani słychu.  Niczego  w telewizorze nie można było zobaczyć, a oni gdzieś tam przecież startują szykując się do mistrzostw Europy.   Może - znaj proporcją, mocium panie?

Eurybiades
O mnie Eurybiades

Konserwatysta

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport