FaktySmolensk FaktySmolensk
2461
BLOG

2 księżyce czyli FYMa 2 miejsca tragedii cd

FaktySmolensk FaktySmolensk Rozmaitości Obserwuj notkę 41

Witam Państwa


 

2 księżyce czyli FYMa 2 miejsca tragedii cd

[Jak Państwo już doskonale wiedzą] z uwagi na brak możliwości wypowiadania się na forum FYMa o której pisałem  [ciekawa lektura obowiązkowa]

Free Your Mind 2 miejsca tragedii czy może podwójna tożsamość FYMa

http://faktysmolensk.salon24.pl/280954,free-your-mind-2-miejsca-tragedii-czy-moze-podwojna-tozsamosc-f

ustosunkuję się do dzisiejszej notki FYMa  http://lubczasopismo.salon24.pl/pionek/post/283188,pierwszy-polak-na-ksiezycu

Całość notki pisana jest ponownie pod kątem 2 miejsc tragedii,moim zdaniem założenie zostało wyssane z palca i nie poparte żadnym wiarygodnym dowodem a pomimo tych oczywistości -teza 2miejsc jest wciąż wałkowana ?

Dlaczego???możemy tylko przypuszczać

kilka cytatów;

Tylko, ze ja sama pisze o teoriach bomby, meaconingu, czy ostatnio sztucznej mgly, ale prosze wybaczyc, historia 38 miejsc , katastrofy czy tez zamachun, nie majaca poparcia w niczym poza fantazja do mnie nie przemawia, byc moze mam ograniczone horyzanty, zgoda jestem realistka, choc lubie dobra fantastyke, tyle, ze tu chodzi o wyjasnienie przyczyn smierci 96 oisob, i na fantazje sobie pozwalac nie mozna.Trzeba sie trzymac faktow.

GINI

Ja nie zwalczam FYM a , kazdy sobie pisze co uwaza za stowsowne.
Dla mnie FYM nie stanowi zadnego zagrozenia, co najwyzej sie osmiesza ale to juz jego sprawa.
Dlaczego mam nie bronic PIS, jezeli uwazam, ze ktos uzywa tej kartastrofy do tego by zwalczac PIS?
A jakiz to zespol?Grupa ludzi, z ktorych kazdy pisze jakies swoje ,wariacje na temat?Niczym niepoparte, a na dodatek niezbyt uczciwie pisza, odrzucaja wszystko co nie pasuje do teorii.

GINI

Zgodze sie co do Starego Wiarusa, i do NDB, dodam jeszcze paru innych, Marek Dabrowski, Sceptyczny Wierzyciel, Kano, jak Kogos pominelam to przepraszam.Co do FYMA, tam nie ma zadnej burzy mozgow, czesc to dyletanci (tak jak ja), czesc zawodowi dezinformatorzy, ktorzy tylko prace innych dezawuuja.Ba odsadzaja od czci i wiary.

Moze sobie pan bronic FYM a ja po prostu sie z Jego teoria nie zgadzam to pierwsze, drugie martwi mnie wlasnie natlok dezinformatorow na jego blogu to wszystko.
Bardziej agresywna jest niestety strona FYM a niejaki MarekTomasz, wprost domaga sie by uzywac slowa "zamach" wg niego dal to do zrozumienia kazdy kto pisze o katastrofie to ruski agent, a ja moge zamach podejrzewac, ale dowodow nie mam.
KI jeszcze jedno, logicznie, po co Rosjanie mieli by sie bawic w stracanie samolotu w Moskwie czy gdzies tam miejsc juz nie zlicze, i przenosic szczatki ludzkie szczatki samolotu rzeczy osobiste ofiar (okolo 5000 roznych szczatkow znalezli tam archeolodzy)skoro mogli samolot rozwalic na Swiernym co pewnie zrobili.
Ja jestem realistka niestety.

GINI

Nie wiem czy celowa dezinformacja,jednego jestem pewna, ze dezinformatorzy u Niego pisuja.Co do FYM a oglosil jakas teorie wiec trudno mu sie teraz z niej wycofac, i dlatego wszyscy, dezinformatorzy maja tam przytulisko, wielu jest nowych, nowych lub na nowo zalogowanych.
Ktos tam sie na to napewno nabral jak Martynka, ale nie wszyscy.
Ja nie.

GINI

FYM = ruska deza

Chyba już tylko do jakichś naiwnych Martynek i Laleczek nie dociera, że FYM służy ruskiej dezinformacji. Zadanie FYM-a jest jest jedno: ośmieszyć Polaków, skompromitować racjonalne teorie blogerów-śledczych, doprowadzić je do absurdu, żeby odwrócić naszą uwagę od sedna sprawy.
Nie, Polacy nie twierdzą że FYM to ruski agent. Widać, że to zwykły użyteczny idiota, nagrany na ruską szpulę dezinformacji.

POLACY


 

Wielu blogerów łącznie z moją osobą jest przekonana że snucie opowieści o 2 miejscach tragedii to czysta dezinformacja i przeszkadzanie w wyjaśnieniu tragedii.

Dzisiejsza notka opiera się na słowach Wiśniewskiego;

SW: ...Idę, powiedzmy, z kierunkiem tragedii. Nazwijmy to nieładnie.

AM: Idzie pan z kierunkiem tragedii, tak? I oczywiście widzi pan ten wielki lej, który został przez ten samolot... no bo on przecież upadł i się przedziera...

SW: No to lej, to...

AM: ...uderza w ziemię...

SW: Raczej to jest wyorane, nie lej. Lej to mi się kojarzy z tym... po jakimś wybuchu.

AM: No ale wielki rów.

SW: No tak no to akurat niestety cały samolot....

AM: A gdzie jest ten rów?...

(cisza)

AM: ...który wyżłobił... Bo ten samolot żłobi przecież w tym miejscu, w tym...

SW: Nie, tu akurat czegoś...

AM: W tym podłożu wielki rów, to jest oczywiste.

SW: No nie nie nie. Tu akurat właśnie nie...

AM: To jest wiele ton, to jest kilkadziesiąt ton.

SW: Chyba z 80.

AM: Właśnie. No to. No to wie pan, jak coś takiego upada w ziemię....

SW: To musi być dziura.

AM: I, i idzie te 100 metrów, przedziera się przez... przez tę ziemię, no to musi wyżłobić wielki rów. On tu na pewno jest.

SW: Teoretycznie tak, powinno być tak jak np. po meteorycie czy po czymś takim...

AM: O właśnie, o.

SW: Coś w tym sensie. Nie... Tu akurat też jest zastanawiające, że nie ma tego, powiedzmy, śladu rycia na tym...

AM: Pan widział ten ślad?

SW: Ja może nawet nie widziałem, ale proszę zobaczyć, że tu jest płasko.

AM: To niemożliwe.

SW: Niestety, ale prawdziwe.

AM: A rozumiem, dobrze, dobrze.


 

Czyli słowa kluczowe to ; lej i rów

Niestety zarówno lej jak i rów na pobojowisku nie istnieją,moim zdaniem przyczyną tego stanu rzeczy był  wybuch Tu154M jeszcze nad ziemią .Fragmenty samolotu spadły już w drobnych kawałkach dlatego efekt rowu czy też leja nie został osiągnięty [ u FYMa ten stan rzeczy tłumaczy się tylko w jeden sposób - 2 miejsca tragedii]

Inny podnoszony argument u FYMa to zimne części samolotu - z co najmniej kilku zdjęć wynika że części były ciepłe -Więc po co kolejna wrzutka ???

Na załączonym zdjęciu widzimy unoszącą się parę wodną z silnika


 

Proponuję prześledzić wszystkie wpisy FYMa ,nie tylko notki ale też odpowiedzi,to jest prawdziwa masakra.

Facet podważa niemal wszystkie dowody zamachu - typowa ruska deza

a to kolejny przykład radosnej twórczości FYMa

film Koli należy traktować jako dokument dotyczący maskirowki. Byłbym ostrożny w mówieniu, czy ktoś jest na nim zabijany - i ewentualnie kto. To wszystko pozostaje wyłącznie w sferze domysłów. Widać na pewno ludzi przechdzających się za częściami, widać gościa przeskakującego części przy ogonie (pomijam Kolę i dziadka), widać palące się gdzie niegdzie ogniska. Śmiech rozlegający się pod koniec może być wyrazem zadowolenia czekistów z tego, jak wielką maskaradę przyszykowali "Polaczkom".

FREE YOUR MIND 1222 44631  | 02.03.2011 18:02


 

Bez komentarza,pozdrawiam


 


 


 

OSTATECZNE ROZWIĄZANIE !!! http://www.youtube.com/watch?v=r1zkwStI4Fg

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości