fatamorgan fatamorgan
1831
BLOG

Ujawnienie prywatnej korespondencji z blogerem @35stan dotyczącej Smoleńska (1)

fatamorgan fatamorgan Polityka Obserwuj notkę 14

Wstęp w formie fragmentu mojej poprzedniej notki:

.....zajmują się, zajmują się Smoleńskiem i to od prawie 10 już lat.

Zajmują się tak usilnie - że owocem ich manipulacyjnej w naturze działalności, jest góra agitacji i kłamstwa od dawna już sięgająca w proporcjach Himalajów.  

Smoleńsk to HIMALAJE kłamstwa!  

Szczyty tak wysokie, że wielu Polakom - od medialnego nawału mniejszych kłamstewek, większych kłamstw, celowych matactw, politycznie powodowanej manipulacji (raporty MAK, Millera, następnie kuriozalne "prace" POD-KOMISJI min. Antoniego Macierewicza, którego to "ciała" obecnie nawet i skład nie jest publicznie juz znany...) bardzo mocno zakręciło się w głowie.  

Zakręciło i jak widać (a widać!) nadal, po prawie 10 latach się kręci.......


                                                                                        ***  

Prawda- zaprawdę bywa czasem bardzo ciekawa. Dlatego, zgodnie z moją wcześniejszą zapowiedzią, na życzenie - oraz z przyzwoleniem mojego rozmówcy, wyrażone wpierw niefortunnie w formie szantażu* (*załączam celowo kopie 2 kluczowych komentarzy z pod mojej notki   https://www.salon24.pl/u/fatamorgan/654264,smolenski-sen-polela na koncu tej notki) następnie zaś życzenie ponawiane kilkukrotnie, zarówno na tym portalu, jak i na stronie http://naszsalon24.org opublikuje w kolejnych notkach całość mojej prywatnej korespondencji dotyczącej sprawy Smoleńska z blogerem@35stan.

Zacznę od samego początku naszej znajomości, czyli nawiązania wstępnego kontaktu za pomocą tutejszej poczty wewnętrznej. Oto kopie kilku naszych rozmów przy pomocy tutejszej PW - które zainicjowały dalsze nasze kontakty, już za sprawą i przy pomocy E-mail. 

fatamorgan  03.03.2013

fatamorgan

Witam Szanownego Pana.

Na wstępie, pragnę przeprosić za spóźnione, moje pelne ustosunkowanie się na moim blogu, do Pana komentarza. Spowodowane to było, jedynie brakiem czasu a nie brakiem chęci.

Niniejszym powiadamiam o dokonaniu przeze mnie, odpowiedniego wpisu.

Zapraszam do odczytania i odwiedzenia mojego blogu.

Z poważaniem fatamorgan

---------------------------

35stan    03.03.2013

35stan

Witam.

Zapoznałem się z Pana komentarzem i zgadzam się z tym, że inaczej definiowaliśmy termin "przyczyn".

Natomiast dodałem następny komentarz, w którym pozwoliłem sobie zwrócić uwagę, że użył Pan w odpowiedzi @Easy Rider również nieprecyzyjnego zwrotu

""nie ma żadnych "sił" które byłyby w stanie...".

Pozdrawiam.

----------------------------

fatamorgan   10.05.2013

fatamorgan

Jest powód że @Chirl użala się nad @W Kapeluszu Panama oni graja do tej samej bramki proszę Pana !

http://fatamorgan.salon24.pl/500537,w-kapeluszu-panama-smolenskie-who-is-who-c-d-n

Nie zaszkodzi jak Pan po odczytaniu treści notki, skomentuje kilka razy !

Pozdrawiam Pana

--------------------------------

35stan          22.12.2013

35stan

Witam.

Mój e-mail :

s............eu

Pozdrawiam.

-------------------------------

Proszę zwrócić uwagę na datę ostatniej z załączonych wiadomości otrzymanej przeze mnie od @35stan. W dzień po tej dacie bowiem, rozpoczęliśmy korespondowanie za pomocą E-mail.

W skrzynce odbiorczej tutejszej poczty wewnętrznej, jest wprawdzie jeszcze jedna wiadomość, wysłana przeze mnie do @35stan datowana 3 maja 2015 roku, jednakże, treścią tej ostatniej wiadomości, podzielę się z czytelnikami kończąc publikowanie całości mojej z z @35stan prywatnej korespondencji. Dla zachowania jasnej dla wszystkich chronologii zdarzeń. 

-----------------------------

*kopie 2 komentarzy:

 

35stan

16 czerwca 2015, 02:01



@FATAMORGAN

"Stek pomówień na początek, następnie dużo obraźliwych słów i zero przemyślanych argumentów!

Potem cisza = tchorzostwo! "

Mam opublikować informacje z prywatnej naszej korespondencji, które pokażą prawdziwą Pana twarz?

 

fatamorgan

16 czerwca 2015, 09:57


@35STAN 

Dopuszcza się pan nawet szantażu, grożąc że złamie pan zasadę (prawo) utrzymania tajemnicy prywatnej korespondencji!

Moją propozycje, zawarcia umowy dżentelmeńskiej, pomiędzy nami, uważam za niebyłą.

Wystawił pan bowiem właśnie, świadectwo o swojej osobie.

Proszę o opuszczenie mojego blogu = żegnam pana!


--------------------------------------------------------------

Moje pierwsze E-mail wysłane do @35stan - którego kopie dołączę do treści kolejnej notki w tej serii, wywołała bardzo specyficzna propozycja/prośba współpracy ze strony mojego rozmówcy. Prośba, propozycja w formie komentarza pod jedną z tzw. Smoleńskich notek opublikowanych w 2013 roku na tym portalu.

Nie dysponuje w tej chwili odpowiednim ku temu przedziałem czasu, aby odszukać ten właśnie wspomniany komentarz.

Wynikiem wspomnianego komentarza i rozmowy pod tą notką, było przesłanie dla mnie na tutejszą PW przez @35stan adresu E-Mail na który następnie napisałem wiadomość.

W kolejnej notce, z tym samym tytułem, która oznaczona będzie na końcu tytułu jako (2) załączę kopie wspomnianej teraz wiadomości.  


Ciąg Dalszy Nastąpi (opublikowany będzie na tym portalu w najbliższą sobotę 14 Września 2019 roku) 

fatamorgan
O mnie fatamorgan

Oświadczenie : Autor notek i komentarzy oświadcza publicznie i stanowczo, że nie jest Fatamorganem. Autora. własne opinie, nie są wyrażane na tym blogu. Wszystkie notki i komentarze są tylko i wyłącznie opiniami fikcyjnej postaci literackiej, zwanej fatamorgan. Jedynie tak zatem, mogą być odbierane.Osoba, pisząca notki i komentarze, nie wyraża żadnych swoich prywatnych opinii, ani nie bierze odpowiedzialności pod żadną postacią, za teksty pisane przez nią w formie jedynie fikcji literackiej. Jako, ze osoba pisząca, jest osobą fizyczną a fatamorgan jest fikcyjną postacią stworzona jedynie w celu przekazu literackiego. Zatem Fatamorgan, to fikcyjna postać, której istnienia nie ma w rzeczywistym, fizycznym, dotykalnym świecie. Wszelkie podobieństwa do faktów, zdarzeń, lub osób nawet w przypadku pozornej zgodności z faktami lub osobami rzeczywistymi, są jedynie przypadkowe.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka