FranioMinor FranioMinor
302
BLOG

Drożyzna PiS dopadła Kasię Tusk????

FranioMinor FranioMinor Rozmaitości Obserwuj notkę 12

Jak włączyłem niedawno swojego smartfona, to mi się wśród "ciekawych wiadomości" pokazał nagłówek o Kasi Tusk i torebce za ... 22 tysiące złotych!!!

Chyba z 10 lat temu byłem w Mediolanie na sławnej Via Spiga i widziałem tam w jednym sklepie torebkę za 25 000. Przez chwilę zastanawiałem się, czy nie jest to aby cena w lirach, ot taka retrospekcja. Ale nie, było w euro. Tyle, że w tamten rejon Mediolanu na zakupy zjeżdżają najbogatsi ludzie z całego świata. I akurat wtedy, kiedy chciałem zobaczyć niedaleko sklep Stelli McCartney, to ulica, przy której jest sklep, była zamknięta czerwonym sznurem rozciągniętym w poprzek na złotych słupkach, a za każdym słupkiem stało dwu rosłych (co najmniej 190 cm!) ochroniarzy w liberii. Ktoś przyjechał na zakupy...

A po 10 latach już prawie takie ceny w Polsce .... Jak żyć, jak żyć...

FranioMinor
O mnie FranioMinor

Zdziwiony próbuję zrozumieć Świat z perspektywy kilku krajów

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości