Gandalf Iławecki
Gandalf Iławecki
Gandalf Iławecki Gandalf Iławecki
54
BLOG

Rekordzista Planet Heroes znów w akcji! 9 worków śmieci zebranych w niecałe 2 godziny!

Gandalf Iławecki Gandalf Iławecki Gospodarka Obserwuj notkę 2
Maciej, znany w Planet Heroes jako "rekordzista", po raz kolejny udowadnia, że nie ma dla niego rzeczy niemożliwych. W niecałe 2 godziny, wraz z kolegą Grzegorzem, zebrał 9 worków śmieci w zaniedbanym terenie między ulicą Michała Kajki a kopalnią żwirową w Górowie Iławeckim.

Planet Heroes kontra śmieci - 9:0! Rekordzista Maciej nie zwalnia tempa!

 Cześć wszystkim! Tu Maciej, Wasz rekordzista z Planet Heroes. Tym razem wybrałem się na sprzątanie zaniedbanego terenu między ulicą Michała Kajki a kopalnią żwirową w Górowie Iławeckim. W akcji towarzyszył mi Grzegorz, który po raz pierwszy brał udział w projekcie Planet Heroes.

 Pracowaliśmy w sumie prawie 2 godziny, od 15:08 do 16:52. Zebraliśmy 9 worków śmieci, w tym m.in. wanienkę, rezerwuar i płyty pilśniowe. Niestety, nie udało nam się zabrać jednego z dużych worków porzuconych pod "choinką", ponieważ Grzegorz musiał uciekać na inne spotkanie. Ale nic straconego - wrócimy po niego wkrótce!

 Cieszę się, że mogłem po raz kolejny pomóc w sprzątaniu naszej planety. To dla mnie ogromna satysfakcja, że mogę zrobić coś dobrego dla środowiska, mimo swoich schorzeń.

Cóż, śmieciarze z pewnością nie są zadowoleni z moich działań! Im mniej śmieci, tym mniej pracy dla nich. Ale ja się tym nie przejmuję. Moim celem jest czysta planeta, a nie czyjeś zadowolenie.

| #PlanetHeroes | #sprzątanieświata | #rekordzista | #Maciej | #Grzegorz | #GórowoIławeckie | #9workówśmieci | #ekologia | #ochronaśrodowiska 


Dążąc do ideału, koncentruję się nad tym, co można ulepszyć, dlatego częściej krytykuję, niż chwalę. Przedstawiam to, co inni próbują bagatelizować. Nie mam za złe krytyki swojego zajęcia, jeśli cechuje ją zrozumienie i zainteresowanie. Jestem pragmatyczny i nie przywiązuję wagi do tradycji, konwenansów ani politycznej poprawności. Autorytet dla mnie to nie pozycja i tytuł, ale wiedza i kompetencje.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka