Okładka   graf13
Okładka graf13
graf13 graf13
82
BLOG

Z WDZIĘCZNOŚCI ZA ZWIASTUNA Z GÓR

graf13 graf13 Religia Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

W sierpniu przed 37 laty dane mi było, wraz z żoną, przeżycie niezapomnianych 2 tygodnie w Rzymie. Był to pierwszy rok pontryfikatu Wielkiego Jana Pawła II i wszyscy ciągle nie mogliśmy oswoić się z tym wyróżnieniem. Zresztą i sam, dzisiejszy Święty, okazywał ogromną tęsknotę będąca wynikiem wspaniałego wyróżnienia. Z serdeczną spontanicznością  cieszył się z przebywania wśród młodych Polaków, co udzielało się również nam, Jego właściwie gościom. 

Już przed kilku laty zmagałem się z pomysłem odszukania ówczesnych Oazowiczów i doprowadzenia do spotkania. Pomysł ów udało mi się zrealizowaćw roku ubiegłym i za aprobatą, i pomocą wielu z tych odnalezionych, zgromadzić się na Jasnej Górze by podziękować za dar spotkania się w niecodziennych relacjach ze Świętym Janem Pawłem II. Aby nie stawac przed Bożą Matką z pustymi rękoma, uzgodniliśmy powstanie albumu z Pamiętnych Dni z Ojcem św w 1979 r. Koledzy ponasyłali mi swoje pomiątkowe zdjęcia z Jego Świątobliwością, dołożyłem do tego wspomnieniową euforię i tak powstał piękny (podobno) album.

Książka ta zawiera kilka osobnych tematów-

Życiorys twórcy Oaz, czyli słowo o życiu ks. Franciszka Blachnickiego.

Genezę powołania I Oazy Rzymskiej 

Naszą drogę do Rzymu (Syrenką)

Przebieg 15 dni rekolekcyjnych ilustrowanych relacjami i zdjęciami nas z Ojcem św. oraz zdjęciami i opisami nawiedzanych obiektów.

Jest i Epilog oraz kila zdjęć z Jasno Górskiego spotkania.

W roku bieżącym doprowadziłem do kolejnego spotkania, ale sprowadziłem chętnych do Torunia, do Sanktuarium NMP Gwiazdy Nowej Ewangelizacji i Św. Jana Pawła II. Również i na to spotkanie został wydany ubiegłroczny album z drobnymi dodatkami doszłych osób, oraz zdjęć z Torunia. Oba wydania powstały w śladowej ilości, wiedząc jednak, że istnieje zapotrzebowanie, postarałem się o nieco więcej egzemplarzy niż wynosiło zapotrzebowanie, mogę więc zaproponować zainteresowanym przesłanie książki w cenie, jaką zapłaciłem wydawcy. Mój telefon-  509 796 748

Zyczę miłej lektury

 

 

Zobacz galerię zdjęć:

książka  graf13
książka  graf13 wnętrze   graf13
graf13
O mnie graf13

Niedyplomowany Absolwent Akademii Chłopskiego Rozumu, któremu umiłowanie Rodziny jest wstępem do relacji z Ojczyzną. Z sentymentem wraca do wartości określanych jako: wiara honor szacunek uczciwość godność

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo