http://www.google.pl/search?hl=pl&q=4%20czerwca%20PJN&gs_sm=e&gs_upl=5711l11801l0l17l15l2l2l0l1l411l2483l0.6.4.0.1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&biw=1280&bih=661&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=4%20czerwca%20PJN&gs_sm=e&gs_upl=5711l11801l0l17l15l2l2l0l1l411l2483l0.6.4.0.1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&biw=1280&bih=661&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi
zwoli18 zwoli18
293
BLOG

ZJAZD KRAJOWY PJN - REFLEKSJA

zwoli18 zwoli18 Rozmaitości Obserwuj notkę 1

I j tam byłem miód i wino piłem.... to tak w miarę wstępu. 

Może wina i miodu nie piłem, ale zimne soczki. Co do Krajowego Zjazdu Partii to refleksja jest mieszana. Pierwszym etapem zjazdu było wystąpienie Joanny Kluzik- Rostowskiej. Niestety zawiodłem się na niej gdyż wystąpiła, obraźiła sie na klub parlamentarny, że nie chcą poprzeć jej wizji partii czyli całkowitego ataku Jarosława Kaczyńskiego. Więc zrezygnowała z kandydowania.

Później było lepiej. Wybór prezesa partii - jednomyślnie Paweł Kowal. My delegacji poszczególnych kół wierzymy i jestem zdecydowanie przekonany, że z takim prezesem pójdziemy do przodu. Kilka głosowań odnośnie krajowego zarządu partii i innych poszczególnych spraw partii. Poszło sprawnie i konkretnie.

Wrażenia moje są takie - obrażenie się Joanny to tak naprawdę zabicie jej wiarygosności w nas. Na pewno we mnie Gdyż jako jedyna osoba z PIS-u była dla mnie wiarygodna. Później Paweł Kowal prezesem, niespodziewania ale w mowie, którą wygłosił do delegatów był wiarygodny. Pod władzą Kowala PJN da radę. I kiedy nagle wydawalo się mi, że to już koniec zjazdu. Ostatnia przerwa - wyniki głosowań i rozjeżdzamy się do swoich miast nagle podchodzi do Nas Elżbieta Jakubiak. Siadamy i zaczynamy rozmawiać. Wtedy poznaję inną kobietę. W telewizji stwarza obrazek twardej, zimnej i niedostępnej kobiety. Jest inaczej. Rozmawiamy o wizjii parti, o strukturach i sprawach bierzących. Okazuje się, że myślimy tak samo. Taki pozytywny aspekt Pierwszego Krajowego Zjazdu Partii Polska Jest Najważniejsza - 4 czerwca w Warszawie.

 

a teraz czas, żeby pokazać wyborcom, że PJN ma konkretnt program bo oglądając dzisiaj Loże Prasową na TVN24 tam redaktorzy różnych gazet stwierdzili iż nikt nie zna programu PJN, a jest na prawdę dobry bo stworzony przez fachowców. Także do roboty koleżanki i koledzy.....

Zobacz galerię zdjęć:

zwoli18
O mnie zwoli18

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości