Halo Halo
203
BLOG

Dopiero notkę napisałam a już mam patrioty pod oknami

Halo Halo Polityka Obserwuj notkę 58

Dopiero co nasmarowalam notkę, że Ruskie z Niemcami wlezą nam z obu stron do brzegów Wisły


https://www.salon24.pl/u/halo/1280443,widze-ogromne-zagrozenie-ze-strony-rosji-dla-polski


a już mam niemieckie patrioty pod oknami:


https://www.salon24.pl/newsroom/1281673,patrioty-stana-w-warszawie-minister-blaszczak-wyjasnia-powody


Ten rząd zukrainiał do reszty!


Jak można wstawiać wyrzutnie rakietowe w sam środek największej sypialnej dzielnicy stolicy ???


PRZECIEŻ MY TU ŚPIMY !!!


To łamie wszystkie Konwencje Genewskie i resztę pozostałych!


Jeszcze kurde zróbcie magazyn amunicji pod Auchanem w Galerii Wola Park. Hala na dwa przystanki autobusowe, zmieszczą się nawet głowice nuklearne.


Cholera, trzeba będzie wyprowadzić się z kotami pod most. Jak się durnie zaczną przerzucać rakietami przez Wisłę, to najbezpieczniej będzie w oku cyklonu, czyli w środku, na nadwiślańskich plażach pod mostem.


Dobra. Sprzedam mieszkanie tuż przy patriotach. Chce ktoś kupić? Ja z kotami nie wytrzymamy huków i świstów. My potrzebujemy ciszę!


Skoro takie nasze przeznaczenie, że Ruskie z Niemcami potrzebują tu wleźć, to niech w ostateczności wlezą...


ale niech siedzą cicho!

Halo
O mnie Halo

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka