helenabertz helenabertz
82
BLOG

Monopol na żałobę

helenabertz helenabertz Rozmaitości Obserwuj notkę 19

Dziś zdarzyła się wielka tragedia, historia zatoczyła smutne koło. I tragedia ta dotknęła nie tylko zwolenników Prezydenta, ale wszystkich obywateli kraju, wszyscy zostaliśmy niejako osieroceni. Dlatego denerwuje mnie ton niektórych komentatorów, że jeśli ktoś nie był zwolennikiem prezydentury Lecha Kaczyńskiego nie ma prawa go opłakiwać. Ja nie głosowałam na Lecha Kaczyńskiego i nie byłam zwolenniczką jego prezydentury, ale czuję żal, stratę i smutek po jego tragicznym odejściu, jak i innych osób, które zginęły dzisiejszego ranka. I mam do tego prawo. Nie pochwalam jednak osób, króre jeszcze wczoraj krytykowały Lecha Kaczyńskiego, a dziś w świetle jupiterów wychwalają go pod niebiosa. To właśnie według mnie różni hipokryzję od żałoby, do której każdy z nas ma prawo, niezależnie od prezentowanej opcji polityczno - ideowej.

helenabertz
O mnie helenabertz

Patrzę na rzeczywistość przez własny, nieco wykrzywiony pryzmat specyficznego gustu, przekonań, zainteresowań. Lubię podyskutować z ludźmi o różnych poglądach, ale nie lubię jak mi się na siłę wmawia własny punkt widzenia i sama staram się tego nie robić. "Żyjemy w zakamarkach. wielkie życie tam, na wolnym powietrzu , zatrute jest słabością upodlonego tłumu. My nic nie możemy, jesteśmy jak te ryby, które pękają, wydobyte z niezmierzonych głębin..." Witkacy, "Mister Price"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości