Niepełnosprawność.
Niepełnosprawność.
HenrykKwinto90 HenrykKwinto90
42
BLOG

O niepełnosprawności

HenrykKwinto90 HenrykKwinto90 Społeczeństwo Obserwuj notkę 2
Z mojej perspektywy.

Drodzy Przyjaciele.

Wstęp.

Dziś Moi Drodzy powiem wam jak wygląda życie niepełnosprawnego z mojej perspektywy, ale zaznaczam, że to jest moja perspektywa.

Zacznę od tego, że mam MPD czyli: Dziecięce Porażenie Mózgowe w st. Umiarkowanym.

Na czym to polega? 

Zainteresowanych odsyłam do filmu fabularnego pt.: "Chce się żyć", tylko, że ja mam to w znacznie mniejszym stopniu.

Jak wygląda moje życie? 

Ano nijak, trochę monotonnie, jak każdego z nas. Ze znalezieniem pracy też jest ciężko, mogę pracować tylko w warunkach pracy chronionej. Ze znalezieniem drugiej połówki też jest 5 - 10x trudniej, gdyż to partnerka musiałaby bardziej dostosować do mnie. Staram się cieszyć życiem, dniem, realizować swoje pasje itd.

Podsumowanie.

Uważam, że wiele osób niepełnosprawnych ma problem z osamotnieniem, ja też często niestety często odczuwam, ale rzecz jasna każdy przypadek jest indywidualny. Chciałbym jednak w życiu kogoś poznać, kimś pobyć itd. Na razie chciałbym się skupić na pracy\zadaniach jakie przede mną. 

Kochani. Życzę wam miłej nocy. Pozdrawiam was ciepło i serdecznie.

#bookstagram #bookstagrampl #książka #książki #book #books #booklover #bookstagrammer #bookphotography #polishboy #polish #mylife #polska #bookaholic #bookstagrampolska #bookworm #bookpolish #polscypisarze #polskaksiążka #historia #history #domowabiblioteczka #przezjednoem #polskibookstagram #patriotyzm #polskość #historiapolski #prawicowyinstagram #naszebookstagramy #niepełnosprawność

Moje społecznościówki:

https://www.instagram.com/artur90268/

https://linktr.ee/artkoz

Artur Kozieł. Niepełnosprawny, amatorski publicysta politycznie niepoprawny.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo