hephalump hephalump
2615
BLOG

O! Znów nie ma teleranka :)

hephalump hephalump Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 145

Jakoś uszła mojej uwadze zapowiedź dzisiejszego protestu "wolnych" mediów. A może w ogóle ten protest był niezapowiedziany? 

Tak czy siak pierwsze zaskoczyło mnie radio.

Pierwsza stacja - komunikat o proteście...

Druga stacja - komunikat o proteście

Trzecia - to samo.

Co jest? Czyżbym słuchał w samochodzie wyłącznie "wolnych' mediów?

No jednak nie tylko takie mam ustawione... Radio WNET nadal nadaje.


Telewizora postanowiłem nie włączać z obawy, że zobaczę tam wojnę mrówek lub Kaczyńskiego w mundurze generała.

Zresztą kulturalny człowiek przed obiadem wódki nie pije i telewizji nie ogląda. (Ten punkt nie dotyczy blogerów niezawisłych i zatroskanych)


Ale sprawdziłem serwisy internetowe... Onet, gazeta.pl, interia, wirtualna... Wszystko na czarno.

Ech... Niech ten protest potrwa jak najdłużej.

Bo wszystkim na zdrowie wyjdzie taki detoks od treści z "wolnych" mediów.


A jakby Kaczyński & Morawiecki wprowadzili specjalny 1000% podatek od upierdliwych reklam (wyskakujących okienek, reklam z dźwiękiem, itp) w serwisach www to już byłoby naprawdę super. 

hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura